ادامه دهنده راه پدر می مانیم

مصطفی درویشی فرزند شهید خیّر «حجت اله درویشی» با تاکید بر اینکه ادامه دهنده راه پدر می مانیم، گفت: کار خیر اصلی پدر، اهدای اعضای مادرم به بیماران نیازمند پس از مرگ مغزی ایشان بود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، درویشی اظهار داشت: کار خیر اصلی شهید «حجت الله درویشی» که از خیرین بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری بودند، اهدای اعضای پیکر مادرم به بیماران نیازمند بود؛ این واقعه یکسال پیش از شهادت پدر رقم خورد.
وی ادامه داد: پدرم بازنشسته کشوری و اهل شهرستان ازنای استان لرستان و معلم و جانباز ۷۰ درصد بود.
درویشی با اشاره به فعالیت های خیرخواهانه شهید «حجت الله درویشی» گفت: اهدای ۸ هزار مترمربع زمین برای ساخت درمانگاه بیماری‌های خاص به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان، آغاز ساخت یک باب حسینیه به مساحت ۲۰۰ مترمربع به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان و اهدای بیمه عمر بازنشستگی به خیرین مدرسه‌ساز به ارزش ۲۲ میلیون تومان از جمله کارهای خیر ایشان بود.
وی تاکید کرد: پدرم با جانباز شدن خود در زمان جنگ، اولین کار خیر خودش را در راه دفاع از وطن انجام داد و آنچه تاکنون در زمینه کارهای خیر انجام شده، ادامه همان راه است.
فرزند شهید «حجت اله درویشی» یادآور شد: ایشان همچنین حمایت مالی از کودکان بی‌سرپرست و بی‌بضاعت را نیز در کارنامه فعالیت‌های خیریه خود داشتند و فرزندان ایشان قطعا راه پدر را ادامه خواهند داد. پدرم اسوه صبر و اخلاق بودند که پس از سال ها تحمل رنج ناشی از جراحت های دوران جنگ و دوری از یاران شهید، سرانجام چهارم شهریور ۹۶ دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

خبرنگار: مینا شیروانی ناغانی
عکاس: سید رضا حسینی