مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ منصوب شد

طی حکمی از سوی رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، «مهدی ریاحی فر» به عنوان مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ منصوب شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از سازمان بیمه سلامت ایران، طاهر موهبتی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، در حکمی «مهدی ریاحی فر» را به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آتیه سازان حافظ منصوب کرد.
ریاحی فر پیش از این عضویت در هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران، مدیرکل نظارت فنی بیمه مرکزی ایران، مدیر کل فنی بیمه مرکزی ایران ، مشاور عالی مدیرعامل و رییس شورای فنی بیمه سرمد و همچنین مدیر بیمه های اشخاص بیمه ایران را در کارنامه خود دارد.
پیش از این، «سید مرتضی ادیانی» که اکنون به عنوان معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، مشغول به فعالیت است، مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ بود.
موهبتی در متن حکم مدیرعامل جدید شرکت آتیه سازان حافظ آورده است: «نظر به تعهد، دانش و تجارب ارزنده جناب عالی و به استناد مصوبه مورخ ۱۹‏/۱۰‏/۹۶ هیأت مدیره سازمان بیمه سلامت ایران، به موجب این حکم به عنوان عضو هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ منصوب می شوید. در این راستا انتظار می رود ضمن استفاده از تجارب و ظرفیت های تخصصی موجود در کشور و بر اساس اسناد بالا دستی از جمله سیاستهای کلی سلامت و اقتصاد مقاومتی و نیز قانون برنامه ششم توسعه کشور موجبات دستیابی به اهداف کلان آن مجموعه را در چارچوب برنامه مصوب شرکت فراهم نمایید. از درگاه ایزد متعال توفیقات شما را در انجام وظایف محوله مسألت می نمایم.»