به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت روز زن؛

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان از بانوان شاغل در صندوق استان تجلیل نمود

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان به مناسب ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها) و گرامیداشت روز زن، از خواهران شاغل در مدیریت استان تجلیل بعمل آورد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خوزستان؛ آرش رشادتمند مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان در روز چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ طی مراسمی ضمن گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها و روز زن از خواهران شاغل در صندوق استان تجلیل بعمل آورد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان در این دیدار با اشاره به اینکه پیروی از مکتب حضرت زهرا(س) از افتخارات بانوان ایران اسلامی است، افزود: خانم‌های کارمند وظیفه سنگین تربیت فرزندان و تحکیم بنیان خانواده و همچنین حضور موثر در عرصه کار و تلاش در اجتماع را بر عهده دارند که از این حیث قابل تقدیر و تجلیل هستند.

رشادتمند با بیان اینکه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها الگوی همه زنان در تمام اعصار است، گفت: این بانوی دو عالم در زمان پیش از ازدواج در کنار پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله بودند و پس از ازدواج به فرموده امام علی علیه‌السلام، «نِعْمَ الْعَوْنُ عَلی طاعَهِ اللّهِ» بهترین همراه برای اطاعت خداوند در کنار همسرشان بودند.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزنده کارکنان خانم شاغل در مدیریت استان، اظهار داشت: بخش عمده ای از موفقیت های صندوق استان مرهون فعالیت‌ها، اقدامات و تلاش های جهادی بانوان است.

در پایان این دیدار مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان با اهدای لوح تقدیر و گل از بانوان همکار تجلیل و تقدیر بعمل آورد.