پایان مهلت ثبت نام دومین جشنواره ورزشی

تا پایان مهلت ثبت نام اینترنتی دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری تنها چند ساعت باقی است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مهلت تعیین شده برای ثبت نام اینترنتی دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان کشوری در سایت صندوق به نشانی cspf.ir ساعت ۲۴ امروز (شنبه) و در خانه های امید و کانون های بازنشستگی تا پایان وقت اداری، به پایان می رسد که این مهلت قابل تمدید نیست.
براساس قوانین اعلام شده از سوی دست اندرکاران برگزاری این جشنواره، رشته ورزشی شطرنج به روش سوئیسی و در ۷ دور برگزار می شود که مدت زمان هر ورزشکار ۲۰ دقیقه است. این مسابقات براساس قوانین فدراسیون بین المللی شطرنج (فیده) برگزار و با تغییرات متناسب با سطح بازیکنان توسط سرداور مسابقات اعلام می شود.
مسابقات دارت نیز به روش ۱۰۱ فیکس و به صورت ۲ از ۳ لگ و به صورت تک حذفی برگزار می شود. مسابقات تنیس روی میز در دور مقدماتی به صورت دوره ای و پس از آن به صورت تک حذفی و در قالب ۳ گیم از ۵ گیم خواهد بود. مسابقات تیراندازی نیز با شلیک ۱۵ تیر شامل ۵ تیر قلق و ۱۰ تیر هدف و در قالب ۱۰ امتیاز برگزار می شود.
مسابقات شنا در دو بخش آقایان و خانم ها به مسافت ۵۰ متر در دو رشته قورباغه و کرال سینه و در دو رده سنی زیر ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال برگزار می شود.
براساس برنامه اعلام شده، مسابقات از ۸ تا ۱۱ بهمن ماه در تهران و ۳۰ مرکز استان کشور به صورت همزمان و هماهنگ برگزار می شود.
در تهران، محل برگزاری مسابقات شطرنج در محل فدراسیون شطرنج، مسابقات شنا در مجموعه استخرهای استادیوم آزادی، مسابقات تنیس روی میز در هیات تنیس روی میز استان تهران، مسابقات تیراندازی در محل فدراسیون تیراندازی استادیوم آزادی و مسابقات دارت نیز در سالن دارت یایس زیرنظر داوران ملی و بین المللی برگزار می شود.
محل و زمان آغاز مسابقات در مراکز استان های کشور نیز از طریق مدیریت های استانی صندوق بازنشستگی کشوری به اطلاع ورزشکاران خواهد رسید.