با هدف بررسی و طرح مشکلات انجام شد؛

نشست صمیمانه مدیریت صندوق بازنشستگی خراسان شمالی و نمایندگان منتخب کانون‌های بازنشستگی با استاندار خراسان شمالی

نشست صمیمانه مدیریت صندوق بازنشستگی خراسان شمالی و نمایندگان منتخب کانون‌های بازنشستگی با استاندار خراسان شمالی برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت بازنشستگی استان خراسان شمالی، این جلسه روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ با حضور جناب آقای دکتر حسین نژاد استاندار و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، خانم قربانی مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان شمالی و جمعی از منتخبین کانون‌های بازنشستگان استان برگزار شد.

در این نشست قربانی با اشاره به خدمات صندوق در زمینه بیمه‌های تکمیلی درمان و پرداخت وام‌های ضروری، وام ازدواج فرزندان و پرداخت بخشی از معوقه رتبه بندی بازنشستگان فرهنگی سال های ۱۴۰۰و۱۴۰۱ گفت: صندوق بازنشستگی کشوری ارائه خدمت مناسب به بازنشستگان را از اهم وظایف خود می‌داند.

وی با اشاره به سایر خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی را پیشرو در امر خدمت رسانی به بزرگان جامعه دانست.

در ادامه این نشست، روسای منتخبین کانون‌های بازنشستگان، هریک پیشنهادات و نظرات خودرا در خصوص اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدامات کشوری برای بازنشستگان و همسان سازی حقوق بازنشستگان، پیگری بهره مندی بازنشستگان از اماکن ورزشی و تفریحی استان بادرصد تخفیف مناسب و غیره مطرح کردند.

در پایان «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی نیز پس از شنیدن صبحت ها و ارائه نظرات پیشکسوتان در فضای بسیار صمیمی و دوستانه ، ضمن تقدیر و تشکر از حضور عزیزان دستور پیگیری برخی از موارد از طریق شورای اداری و ابلاغ به دستگاه های اجرایی استان و برخی نیز با مکاتبه از وزارت خانه متبوع داد.