تمهیدات صندوق برای سفرهای نوروزی بازنشستگان کشوری

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از فراهم شدن امکان حدود ۴ هزار سفر نوروزی برای بازنشستگان این صندوق خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، عباس رشیدی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: بر اساس برآوردهای اولیه امکان سفر نوروزی برای ۴ هزار نفر از بازنشستگان این صندوق در سراسر کشور، وجود دارد که بازنشستگان این صندوق می توانند از تسهیلات سفرهای سیاحتی و زیارتی استفاده کنند.
رشیدی با بیان اینکه تسهیلات سفر برای شخص بازنشسته و یک نفر همراه است، تصریح کرد: هر یک از بازنشستگان با یک نفر به عنوان همراه، می توانند برای سفرهای داخلی از کمک هزینه ۳۳۰ هزار تومانی برای هر نفر و برای سفر به عتبات عالیات نیز از کمک هزینه ۶۶۰ هزار تومانی برای هر نفر استفاده کنند.
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین خاطرنشان کرد: ثبت نام برای استفاده از تسهیلات سفرهای نوروزی صندوق بازنشستگی کشوری، از ۱۵ بهمن ماه آغاز می شود که نحوه ثبت نام و جزئیات آن «به زودی» از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir اعلام می شود.
رشیدی یادآور شد: صندوق بازنشستگی کشوری به شرکت های مجری طرف قرارداد با صندوق، دستورالعمل های لازم را ابلاغ کرده و شرکت های طرف قرارداد موظف شدند تا امور مربوط به سفر بازنشستگان کشوری را با سرعت پیگیری کنند.
وی با اشاره به افزایش تقاضای بازنشستگان نسبت به دریافت تسهیلات سفرهای نوروزی و محدودیت های سفر در این ایام، تاکید کرد: با توجه به درخواست بازنشستگان کشوری برای دریافت تسهیلات سفر از این صندوق، تمهیدات لازم برای رسیدگی به درخواست های سفر و پرداخت کمک هزینه به بازنشستگان متقاضی در دستور کار مسوولان صندوق و شرکت های مجری قرار دارد.