دو عضو جدید هیات مدیره صندوق معرفی شدند

به پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با تصویب هیات امنای تامین اجتماعی و صندوق های وابسته، «علی عرب مازار» و «سید علیرضا سیاسی راد» به عنوان دو عضو جدید هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری معرفی شدند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در نشست معارفه ترکیب جدید صندوق های بازنشستگی وابسته به این وزارتخانه که روز شنبه (دیروز) برگزار شد، علاوه بر معرفی «جمشید تقی زاده» به عنوان مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری، «علی عرب مازار» و «سید علیرضا سیاسی راد» نیز به عنوان عضو جدید هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شدند.
براساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی عرب مازار اقتصاددان نهادگرا و عضو هیات علمی دانشگاه علامه است که پیش از این مشاور وزیر اقتصاد و دارایی در دولت یازدهم بوده و عمده مطالعات وتحقیقات وی در زمینه برنامه ریزی و پژوهش در حوزه های بنگاه داری است.
سید علیرضا سیاسی راد نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع است و پیش از این، دبیرکل انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران، عضو کمیته راهبردی معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بوده و سوابق تحقیقاتی و اجرایی دیگری نیز درکارنامه خود دارد.
پیش از این، علی زین العابدین و سید غلامرضا هاشمی به عنوان اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری مشغول به فعالیت بودند.