در نشست مدیر صندوق بازنشستگی گیلان با معاون آموزش فنی و حرفه‌ای؛

امکان بهره‌مندی رایگان دوره‌های فنی حرفه‌ای برای بازنشستگان گیلانی و فرزندانشان فراهم شد

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان عنوان کرد: در تفاهم صورت گرفته با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان امکان بهره‌مندی رایگان برای بازنشستگان و فرزندان ایشان از دوره های آموزش فنی و حرفه‌ای فراهم شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان گیلان، «سجاد محمدیان» در نشستی که با حضور معاون آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و روسای کانون های بازنشستگی استان برگزار شد، گفت: با تفاهم صورت گرفته در این نشست، امکان بهره مندی رایگان بازنشستگان و فرزندان ایشان از دوره های آموزشی مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه ای استان فراهم شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان تصریح کرد: در این تفاهم، بازنشستگان و فرزندان آنان می توانند از ۱۵۰ واحد آموزشی دولتی در رشته های مختلف ازجمله اتومکانیک، برق، تاسیسات، مهندسی و … در استان گیلان به طور رایگان بهره‌مند شوند.

«رامین رفیع زاده» معاون آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان بیان کرد: با هدف اشتغال زایی و حمایت از کسب و کارها، برخی از دوره های آموزشی به بخش خصوصی واگذار شده است که با هماهنگی های بعمل آمده، بازنشستگان و فرزندان ایشان می توانند تا ۵۰ درصد تخفیف در این دوره های آموزشی شرکت نمایند.

وی با بیان اینکه بیمه  کارآموزی در طول دوره‌های آموزشی برای شرکت کنندگان رایگان است، گفت: پس از گذراندن دوره های آموزشی، مجوز راه اندازی کسب و کار برای بازنشستگان و فرزندانشان به طور رایگان صادر خواهد شد.