استقبال ۴۰۰ بازنشسته شاهرودی از کارگاه پیشگیری از آلزایمر

کارگاه آموزشی «پیشگیری از آلزایمر» با استقبال بیش از ۴۰۰ بازنشسته کشوری در شهرستان شاهرود استان سمنان برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان، کارگاه آموزشی «پیشگیری از آلزایمر» از سوی مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری سمنان و با حضور سفیران تغذیه و آلزایمر، روسای کانون های بازنشستگی شهرستان شاهرود و با حضور و استقبال بیش از ۴۰۰ نفر از بازنشستگان شاهرودی برگزار شد.
صادق نیکدل مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان هدف از برگزاری کارگاه های آموزشی را سلامتی، نشاط و افزایش دانش در میان بازنشستگان عنوان کرد و گفت: تاکنون سه دوره آموزشی شامل تغذیه سالم، کنترل بیماری های دوران سالمندی و ورزش و تندرستی در سمنان برگزار شده و آخرین دوره این کارگاه ها در سال جاری نیز با عنوان پیشگیری از آلزایمر در شاهرود برگزار می شود.
وی افزود: با توجه به استقبال خوب بازنشستگان تحت پوشش از این کارگاه های آموزشی، مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان برای سال آینده به گونه ای برنامه ریزی کرده تا کارگاه های آموزشی در تمامی شهرستان های استان سمنان برگزار شود.
در این کارگاه، آموزش هایی درباره روش های پیشگیری از آلزایمر، تقویت حافظه و تغذیه مناسب در دوران سالمندی به بازنشستگان کشوری ارائه شد. برگزاری نمایش طنز با موضوع آلزایمر، اجرای موسیقی سنتی و پخش کلیپ های آموزشی از دیگر برنامه های کارگاه آموزشی «پیشگیری از آلزایمر» در شهرستان شاهرود بود.