شمارش معکوس برای آغاز دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان

مسوول ورزش بازنشستگان کشوری گفت: شمارش معکوس برای آغاز دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان کشوری از هم اکنون آغاز شده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ابراهیم بیاتانی اظهار داشت: در حالیکه از فردا (یکشنبه) دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان کشوری در تهران و ۳۰ مرکز استان کشور به طور همزمان آغاز می شود، مدیریت های استانی صندوق بازنشستگی و بازنشستگان ثبت نام کننده در این مسابقات، مشغول آماده سازی همه جانبه خود هستند.
بیاتانی که خود از بازنشستگان آموزش و پرورش شهر تهران است، برگزاری دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان کشوری را نقطه عطف فعالیت های سلامت محور صندوق بازنشستگی کشوری دانست و گفت: این جشنواره ورزشی برای پیشگیری از ابتلا بازنشستگان به انواع بیماری ها مهم و ضروری است به ویژه اینکه می تواند در سلامت روح بازنشستگان و خروج آن ها از افسردگی و گوشه نشینی نیز اثرگذار باشد.
وی استقبال بازنشستگان کشوری از ثبت نام در این جشنواره را خوب عنوان کرد و افزود: براساس آخرین آمار منتشر شده حدود ۶ هزار نفر از بازنشستگان در سراسر کشور به صورت اینترنتی ثبت نام کردند که از فردا (۸بهمن) تا روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در ۵ رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
مسوول ورزش بازنشستگان کشوری اظهار داشت: در مدت زمان ثبت نام این جشنواره، بیشتر بازنشستگان متقاضی حضور در بیش از یک رشته ورزشی بودند که براساس تصمیم مسوولان دست اندرکار برگزاری مسابقات، هر ورزشکار تنها مجاز به حضور در یک رشته ورزشی خواهند بود.
وی یادآور شد: بیشتر بازنشستگان حاضر در این جشنواره ورزشی، از قهرمانان و پیشکسوتان رشته های ورزشی هستند که امسال با هم به رقابت می پردازند و به همین دلیل انتظار می رود شاهد برگزاری مسابقات نزدیک، پرهیجان و سطح بالایی باشیم.
بیاتانی با اشاره به آماده شدن ورزشکاران و مدیریت های استانی صندوق بازنشستگی کشوری برای برگزاری هرچه بهتر دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان کشوری، گفت: در روزهای گذشته با هماهنگی و همکاری قابل تقدیر استان ها، بازنشستگان در حال آماده سازی و انجام تمرینات برای حضور در این مسابقات هستند و زودتر از زمان برگزاری به استقبال این رقابت ورزشی رفته اند.
دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان کشوری از ۸ تا ۱۱ بهمن ماه امسال در تهران و ۳۰ مرکز استان کشور به طور همزمان در دو بخش خانم ها و آقایان و در ۵ رشته ورزشی دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شنا، شطرنج و تنیس روی میز برگزار می شود.