با هدف خدمت به زنان روستایی؛

دومین جشنواره جهادی “زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه” در روستای آب شیرین شهرستان گچساران برگزار شد

دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده تعالی جامعه با هدف خدمات رسانی بهتر به زنان روستایی در روستای آب شیرین گچساران برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد در دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده تعالی جامعه با هدف خدمات رسانی به ساکنین روستا با برپایی میز ارتباطات مردمی حضور یافت.

دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده تعالی جامعه با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان در روستای آب شیرین گچساران برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در پایان این جشنواره گفت: در این جشنواره که با هدف خدمات رسانی بهتر به زنان روستایی برگزار شد، بیش از ۱۰ دستگاه اجرایی به ویژه دستگاه‌های حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند.

«احسان عسکری» افزود: در این جشنواره جهادی یک روزه مدیران به صورت میدانی و چهره به چهره از نزدیک مسایل و مشکلات را بررسی کردند.

وی با اشاره به اثربخشی جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه بر سلامت و عملکرد بانوان بخصوص در مناطق کمتر برخوردار، یادآور شد: این جشنواره با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان و دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدت یک روز برگزار و خدماتی همچون غربالگری سلامت، آموزش مهارت‌های زندگی، خدمات مشاوره، روانشناسی و مددکاری به بانوان ارائه شد.

معاون اقتصادی استاندار تعمیم و گسترس پوشش بیمه‌ای تامین اجتماعی، معرفی خدمات اورژانس اجتماعی، خدمات کاریابی، اموزش‌های فنی و حرفه‌ای، توانمندسازی زنان، خدمات مشاوره آموزش مهارت‌های زندگی، تست‌های غربالگری یارانه و کالابرگ، پوشش بیمه روستایی زنان عشایری را از دیگر خدمات این اردوی جهادی برشمرد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز ضمن تبریک روز زن و میلاد حضرت زهرا (س) نخستین شرط یک جامعه پویا و سالم را در حفظ سلامت زنان و و پایداری خانواده دانست و بر نقش محوری بانوان در شکل گیری ساختار خانواده و تعالی جامعه تاکید کرد.

«محمد تقی جلیلی بهابادی» هدف از برگزاری میز ارتباطات مردمی در مناطق محروم و کم برخوردار را دسترسی آسان بازنشستگان به مدیر و کارشناسان و تسریع در رسیدگی به مشکلات و حل آنها جهت بهبود ارائه خدمات دانست.

در پایان از تعدادی بازنشستگان خانم این روستا با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر و تجلیل شد.