تجلیل مدیرعامل صندوق از مقام رفیع پرستاران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت روز پرستار از بیمارستان استاد عالی نسب شهر تبریز بازدید و در مراسمی از پرستاران برگزیده مدیریت درمانی این استان تقدیر کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این مراسم با تبریک روز پرستار گفت: حضرت زینب (س) عالمه بی معلمی است که از خودگذشتگی، صبر و فداکاری را معنا بخشیده است.
جمشید تقی زاده با اشاره به نامگذاری شایسته سال‏ روز میلاد آن بانوی بزرگوار اسلام به نام روز پرستار و با قدردانی از تلاش های کارکنان حوزه پرستاری مدیریت درمان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: همه موظفیم از این انسان های فداکار و پرعاطفه که با عمل انسانی خود، از بیماران در مراحل دشوار پرستاری و مواظبت می کنند به عنوان احترام به یک ارزش انسانی والا، قدرانی کنیم.
وی تصریح کرد: پرستاری حرفه ای انسانی و اسلامی است و باید به این حرکت عاطفی بزرگ که براساس و مبنای عقلانی و فکری و خدمت است به چشم احترام بنگریم، چرا که پرستاران سرمایه های ملی هستند و باید از مقام آنان همیشه قدردانی کرد.
در پایان این مراسم، از پرستاران برگزیده استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد. مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مراسم تقدیر از پرستاران نمونه مراکز درمانی مدیریت درمان استان آذربایجان شرقی، ضمن تجلیل از مقام شامخ بانوی پرستاری که مبتلا به بیماری صعب العلاج بوده اما همچنان مشغول خدمتگزاری به بیماران است، در برابر فداکاری های این بانوی بزرگ سرتعظیم فرود آورد.