با همکاری بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی؛

دوره سلامت روان برای بازنشستگان در خانه امید اراک برگزار شد

دوره سلامت روان با همکاری اداره کل بهزیستی استان و دانشگاه علوم پزشکی اراک ویژه بازنشستگان در خانه امید اراک در حال برگزاری است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی ، دوره سلامت روان با همکاری اداره کل بهزیستی استان و دانشگاه علوم پزشکی اراک در حال برگزاری است که این دوره شامل ۱۰ جلسه است که پنج جلسه آن برگزار شده است.

صدیقه حسامی مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی با اشاره به اینکه یکی از اهداف سند ملی سالمندان در کشور ؛ حفظ و ارتقای سلامت جسمی ، روانی و اجتماعی سالمندان می باشد . دوره بهداشت سلامت روان با بهره گیری از ظرفیت های بازنشستگان در حوزه فرهنگ سازی مسائل سالمندی ارائه شده است که انتظار میرود با همراهی بازنشستگان معزز در جهت ارتقا سطح فرهنگی جامعه در خصوص مقوله سالمندی گام برداشته شود و شرکت کنندگان در دوره های آموزشی مذکور از کیفیت زندگی مطلوبتری در دوران سالمندی برخوردار شوند.

شایان ذکر است این دوره در روزهای یکشنبه هر هفته و از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ تا نیمه دوم بهمن ماه در محل خانه امید اراک برگزار می شود و علاقه مندان به ویژه بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می توانند بصورت رایگان از این دوره بهره مند شوند.