افزایش مشارکت بازنشستگان متخصص در سطوح ملی و محلی

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بهره گیری از ظرفیت های علمی و اجرایی بازنشستگان باهدف افزایش مشارکت آنان در سطح ملی و محلی از سوی این صندوق پیگیری می شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده در نشست با استاندار همدان تاکید کرد: شفافیت در شرکت ها یک اولویت و برنامه مهم صندوق است. تلاش می کنم تا ساختار ضد فساد را در سیستم ایجاد کنم و با هر فساد در هر جایگاه و با هر فردی که باشد با جدیت برخورد می کنم.
وی افزود: اجرای کارگاه های آموزشی، اطلاع رسانی و مشاوره با هدف ارتقاء سطح استانداردهای حوزه بهداشت جسم و روان و مهارت آموزی بازنشستگان و خانواده های آنان در زمینه سلامت، آلزایمر، تغذیه، ورزش و حرفه آموزی انجام می شود.
محمدناصر نیکبخت استاندار همدان نیز در این نشست بیان داشت: بازنشستگان تجربه هایی دارند که قابل معامله نیست و تنها با طی کردن ایام و سال هایی از عمر گرانبها به دست می آید، از این رو استفاده از توان فکری و تجارب آنان در سطوح مختلف حایز اهمیت است.
وی با بیان اینکه باید از تجربه بازنشستگان استفاده کرد، تاکید کرد: جامعه از بازنشستگان بی نیاز نیست و مدیران باید از آنان به عنوان مشاور امین خود استفاده کنند و از نظرات کارشناسانه این عزیزان بهره گیرند.
نیکبخت اظهارداشت: انتظار می رود صندوق بازنشستگی کشوری از افراد متخصص در بدنه مدیریتی شرکت های زیر مجموعه خود استفاده کند و با رسیدگی بیشتر به این شرکت ها افزوده اقتصادی بیشتری را حاصل کند.