با هدف خدمت هرچه بیشتر به جامعه بازنشستگان کشوری انجام شد؛

دیدار و گفتگوی مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان با مدیر شعب بانک صادرات استان

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان با حضور در سرپرستی بانک صادرات خوزستان با مدیر شعب بانک صادارات استان دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان خوزستان؛ آرش رشادتمند مدیر صندوق استان روز سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ با حضور در سرپرستی بانک صادرات خوزستان با آقای عطاردی مدیر شعب بانک صادارات استان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه آرش “رشادتمند” مدیر صندوق استان ضمن تبیین عملکرد و اقدامات صندوق بازنشستگی کشوری بر تعامل و همکاری فی مابین صندوق و بانک صادرات با محوریت بُرش استانی و در راستای خدمت هرچه بیشتر به جامعه شریف بازنشستگان کشوری تاکید نمود.

رشادتمند با اشاره به اینکه بانک صادرات ایران از سال ۱۳۷۶ تا کنون به عنوان بانک عامل صندوق بازنشستگی کشوری همکاری نزدیکی با این صندوق و بازنشستگان داشته است، خواستار همکاری های بیش از پیش بین دو طرف شد.

“علی اصغر عطاردی” مدیر شعب بانک صادرات استان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان افزود: تکریم بازنشستگان دستگاه های اجرایی که سی سال در سیستم اداری به ایران اسلامی و مردم خدمت نموده اند از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه بر آمادگی بانک صادرات جهت بررسی و اجرای طرح های مختلف با هدف خدمت به بازنشستگان کشوری تاکید نمود.

در پایان این جلسه مدیر صندوق استان و مدیر شعب بانک صادرات ضمن بررسی راه های مختلف همکاری، به بحث و تبادل نظر پرداختند و مقرر شد بررسی های کارشناسی دو طرف در دستور کار قرار گیرد.