بازنشستگان کشوری صاحب باشگاه ورزشی می شوند

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از راه اندازی باشگاه های ورزشی مختص بازنشستگان این صندوق خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده در مراسم اختتامیه دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان کشوری که با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسعود پزشکیان، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: تنها نکته ای که اکنون می توان طرح کرد، وعده تحولی بزرگ در صندوق بازنشستگی کشوری به ویژه بنگاه های اقتصادی آن است.
وی با بیان اینکه صندوق بازنشستگی کشوری گنجینه‌ای از سرمایه‌های انسانی را در اختیار دارد، گفت: بازنشستگان حاضر در این جشنواره ورزشی نشان دادند که نشاط و ورزش نیاز به همت و اراده دارد و سن و سال در این امر مهم نیست.
تقی زاده ساماندهی ورزش بازنشستگان کشوری را یک برنامه مهم در مدیریت جدید عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم در حوزه ورزش، با مدیریت بازنشستگان، باشگاه‌های ویژه این عزیزان را راه اندازی کنیم که در این زمینه از همکاری وزارت ورزش نیز کمک خواهیم گرفت.
وی همچنین تصریح کرد: به دنبال آن هستیم مجوزی که به باشگاه‌های خصوصی داده می‌شود، از سوی مجموعه مدیریتی صندوق به بازنشستگان کشوری نیز داده شود تا در آینده شاهد شکل گیری و فعالیت باشگاه‌های خصوصی ویژه بازنشستگان و ایجاد نهضت داوطلبی در حوزه ورزش بازنشستگان باشیم.