مشکلات بازنشستگان کشوری با کمک مجلس کاهش می یابد

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: در تلاش هستیم با پشتیبانی از صندوق، مشکلات بازنشستگان آن را کاهش دهیم.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مسعود پزشکیان در مراسم اختتامیه ورزش بازنشستگان کشوری با بیان اینکه از صندوق بازنشستگی کشوری می‌خواهیم هر آنچه لازم است را با فعالیت کارشناسی و علمی دقیق در اختیار مجلس قرار دهد، افزود: به منظور حمایت از صندوق بازنشستگی کشوری و رفع مشکلات بازنشستگان نیاز به جلسات کارشناسی با بدنه مدیریتی صندوق و بازنشستگان مطالبه گر داریم تا قوانین به نفع جامعه بازنشستگی تصویب شود.
پزشکیان با بیان اینکه به عنوان یک نماینده می توانم دنبال کار بازنشستگان باشم و حاضرم پیگیر مطالبات شان درحد امکان باشم، تاکید کرد: برای حل مشکلات صندوق بازنشستگی کشوری باید نمایندگان و صندوق به یک نگاه مشترک برسند که در غیر این صورت راه به جایی نمی برند.
پزشکیان با اشاره به اینکه در مکانیزم پرداخت حقوق بی عدالتی وجود دارد، گفت: این موضوع قابل قبول نیست که پزشکی ۸۰ میلیون تومان درآمد داشته باشد و یک بازنشسته یک میلیون تومان بگیرد.
نایب رئیس مجلس اظهار داشت: باید بازنشستگان را درک کنیم و در جهت رفع مشکلاتشان اقدام کنیم و در همین راستا مجلس نیز تلاش خواهد کرد.
وی با بیان اینکه ورزش می‌تواند نسخه مناسبی برای نشاط و دور کردن بیماری باشد، افزود: ورزش کردن نحوه چگونگی برخورد با مشکلات و گذر از آن ها را در زندگی به خوبی به همه ما یاد می دهد. ورزش برای نشاط سالمندان و بازنشستگان اقدام مناسبی است و صندوق بازنشستگی کشوری برای سلامت بازنشستگان خود اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.