تقدیر از ۴۴ ورزشکار برتر در جشنواره ورزشی استان کرمانشاه

با معرفی و تقدیر از ۴۴ ورزشکار برتر در ۵ رشته ورزشی، دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان کرمانشاه به کار خود پایان داد.
به گزارش صندوق بازنشستگی کشوری، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری این استان هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین بازنشستگان دانست و افزود: این رقابت ها در ۵ رشته ورزشی دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج، تنیس روی میز و شنا به صورت همزمان در کرمانشاه و ۳۰ مرکز استان دیگر برگزار شد.
در این مراسم که با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، اعضای شورای شهر کرمانشاه، برخی از مسوولان استانی و مدال آوران و بازنشستگان تحت پوشش برگزار شد، جلیل رحیمی صدر، مدیر صندوق بازنشستگی کرمانشاه با اشاره به نفرات برتر در رشته های پنجگانه، گفت: در مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی و در بخش آقایان، شهریار نورالاصل نفر اول، سیدمراد خاموشی نفر دوم و یارمحمد فرشادفر نفر سوم شدند. همچنین ایرج مرادین نفر نخست در رده جانبازان شد. در بخش خانم ها نیز فاطمه نورآیند نفر اول شد و فرشته کرمی و فریبا عظیمی به مقام های دوم و سوم دست یافتند.
وی ادامه داد: در مسابقات تنیس روی میز خانم ها، منظر الیاسی، مریم سرداری و راضیه بورقان فراهانی به مقام های برتر دست یافتند. در بخش آقایان نیز یداله هرمزی نژاد نفر اول شد و مصطفی مروتی و اسداله روشنی به مقام های بعدی رسیدند.
مدیر صندوق بازنشستگی کرمانشاه همچنین به نتایج مسابقات شطرنج آقایان و خانم ها اشاره کرد و گفت: در بخش آقایان مسعود میرمعینی به مقام قهرمانی رسید و مسعود قاری و فریدون ارشادی در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند. دربخش خانم ها نیز طیبه بهرامی، صغری رستمی و زهرا محرابی به مقام های برتر رسیدند.
وی با اشاره به نتایج مسابقات شنا در دومین جشنواره ورزش بازنشستگان کشوری استان کرمانشاه نیز گفت: این مسابقات در بخش خانم ها و در رشته کرال زیر ۶۵ سال، پروانه عطایی، پروین حسینی و مهناز مکری اول تا سوم شدند. در گروه بالای ۶۵ سال نیز فریده زرنگار به مقام برتر دست یافت. در رشته شنای قورباغه خانم های زیر ۶۵ سال، شکوفه زرنگار اول شد و لیدا فخاری و مریم میرعبدالباقی دوم و سوم شدند.
رحیمی صدر افزود: مسابقات شنای آقایان نیز در رشته کرال سینه و در گروه زیر ۶۵ سال برگزار شد و به ترتیب حسین مراد دبیریان، حجت اله بهزادی و خیراله بخشایی اول تا سوم شدند. در گروه آقایان بالای ۶۵ سال نیز کامران فقیهی اول شد و مهدی حشمت زاد و علی الماسی مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
وی گفت: در شنای قورباغه بالای ۶۵ سال نیز منصور بازغی، حمیدرضا صمدزاده و علیرضا زرنگار به مقام های برتر دست یافتند. در گروه زیر ۶۵ سال نیز محمدرسول پاک قدم اول شد، ایرج اسماعیل زاده به مقام دوم رسید و اکبر نیک روز نیز سوم شد.

گزارش و عکس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه