مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:

پرداخت سالانه ۶ همت برای بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت سالانه ۶ همت برای بیمه تکمیلی بازنشستگان این صندوق خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان چهارمحال و بختیاری، “مهدی مسکنی” عصر روز چهارشنبه در جمع روسای کانون‌های بازنشستگی این استان گفت: با اشاره به افزایش جمعیت بازنشستگان و بر اساس قانون، دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند در چهارچوب بودجه‌های مصوب و آیین‌نامه هیات وزیران، بازنشستگان را بیمه کنند و صندوق مسئول پیگیری مطالبات بازنشستگان از دستگاه‌های اجرایی مربوط به آنان است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: سالانه حدود ۶ همت از محل سود شرکت‌های متعلق به صندوق بازنشستگی برای بیمه تکمیلی اعضای این صندوق هزینه می‌شود که از این میزان دولت هیچ رقمی را پرداخت نمی‌کند.

وی افزود: از آغاز مدیریت فعلی تا کنون سه مرحله وام ۳۰ میلیون تومانی به بازنشستگان پرداخت شده که اعتبار هر سری از پرداخت تسهیلات یک‌همت بوده است.

مسکنی اضافه کرد: در آغاز مدیریت فعلی مانده کسورات بازنشستگان که حدود پنج همت بود پرداخت و بدهی صندوق بازنشستگی به روز شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین خاطرنشان کرد: طی سه ماه گذشته برای اولین بار به فرزندان ۲ هزار بازنشسته تسهیلات ازدواج پرداخت شد.