دعوت صندوق بازنشستگی کشوری به حضور پرشور در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن

حوزه مقاومت بسیج و اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در بیانیه‌ای از عموم مردم به‌ویژه بازنشستگان کشوری خواست در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پرشورتر از سال‌های گذشته جاضر شوند.
در این بیانیه آمده است:
«بهمن، یادآور حماسه پرشکوه و کم‌نظیر ملتی است که با همدلی و اتحاد، تحت رهبری مردی از تبار رسول‌الله (ص) کاخ ستم شاهی را در هم کوبیده و با تقدیم هزاران شهید و جانباز، نظام بر گرفته از دین مبین اسلام را در ایران پایه‎ریزی کردند. اینک در سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم غیور و شهیدپرور ایران، با همان شور و نشاط انقلابی با رهبر فرزانه انقلاب عهد می‌بندند که تا آخرین قطره خونشان از آرمان‌ها و دست‌آوردهای انقلاب اسلامی ایران دفاع خواهند کرد و همواره به ارزش‌های والای انقلاب که با خون هزاران شهید و جانباز به دست آمده است، پایبند خواهند بود.
کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری و بازنشستگان عزیز، این گنجینه‌های انقلاب، روز ۲۲ بهمن ماه امسال، همراه با ملت بزرگ ایران در راهپیمایی بزرگ این روز، شرکت می‌کنند تا بار دیگر به دشمنان خارجی و داخلی ثابت کنند بر پیمانی که با امام خمینی کبیر (ره) در جهت تحقق بخشیدن به احکام اسلام و بنای جامعه دینی بسته‌اند، استوار بوده و در مقابل توطئه‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی، از انقلاب دفاع خواهند کرد.»