تقدیر از ۴۵ بازنشسته برتر در جشنواره ورزشی اصفهان

در آیین پایانی دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان کشوری از ۴۵ بازنشسته برتر زن و مرد در استان اصفهان تقدیر شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، شهروز عبادی، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان اصفهان در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در این استان با بیان اینکه از میان حدود ۶ هزار ورزشکار بازنشسته ثبت نام کننده در ۳۱ استان کشور، ۲۶۷ نفر مربوط به استان اصفهان بوده است، اظهار داشت: این مسابقات از ۸ تا ۱۱ بهمن ماه در استان اصفهان همزمان با ۳۰ مرکز استان برگزار شد که ۴۵ نفر در ۵ رشته ورزشی به مقام های برتر دست یافتند.
عبادی در این مراسم که با حضور فرماندار اصفهان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، روسا و اعضای هیات مدیره کانون های بازنشستگی و بازنشستگان فرهیخته برگزار شد، گفت: نفرات اول هر رشته ورزشی به مسابقات کشوری که قرار است در اردیبهشت ماه سال ۹۷ در تهران برگزار شود، اعزام می‌شوند که امید است در مسابقات کشوری نیز موفق باشند.
وی با اشاره به اینکه بازنشستگان دهه ۶۰، با وجود مشکلات معیشتی، از مسابقات ورزشی استقبال کرده و بسیار با نشاط هستند، گفت: از سایر بازنشستگان به ویژه بازنشستگان دهه های ۸۰ و ۹۰ نیز درخواست می کنم که پیشکسوتان و بازنشستگان دهه های پیش از خود را الگو قرار داده و ورزش را در رأس امور جاری زندگی قرار دهند.
احمد رضوانی فرماندار اصفهان نیز در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، تاکید کرد: جشنواره‌های ورزشی باعث شادی و نشاط برای بازنشستگان می شود و این نوع رویدادها باید با جدیت و به صورت مستمر برای این عزیزان برگزار شود.
رضوانی با قدردانی از حضور و همدلی مردم ایران در صحنه های مختلف چون کمک به زلزله‌زدگان گفت: وظیفه ما به عنوان مسوول احترام به مردم به ویژه پیشکسوتان کشور است. سیاست دولت دوازدهم افزایش نشاط و شادابی در میان مردم است و دولتمردان همواره تلاش می‌کنند که امید و شادی را در دل مردم افزایش دهند.
در پایان این مراسم از ۴۵ ورزشکار برتر استان اصفهان با اهدای مدال قهرمانی و لوح تقدیر، تجلیل شد. براین اساس، در رشته تنیس روی میز آقایان، تقی دهقانی زاده از آموزش و پرورش کاشان، امیرمحسن حُر از آموزش و پرورش ناحیه۲ اصفهان و محمد شجاعی راد از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در گروه بانوان نیز شیرین نصر آزادانی از آموزش پرورش ناحیه ۳ اصفهان ، اکرم حسینی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و معصومه معین الدینی از آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته شطرنج، مصطفی صمدی از جهاد کشاورزی اصفهان به مقام اول رسید و علی بازیار از آموزش پرورش شهررضا و غلامرضا صائبی از آموزش پرورش تیران مقام های دوم و سوم را از ان خود کردند. در بخش بانوان نیز سهیلا وجدانی و طاهره جان نثاری از آموزش پرورش اصفهان و روح انگیز شکرالهی ازعلوم پزشکی اصفهان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
این گزارش همچنین حاکی است که اسماعیل آذربار از آموزش پرورش شاهین شهر، هدایت اله شفیعی از آموزش پرورش خوانسار و مرتضی مهدی زاده از علوم پزشکی اصفهان جایگاه اول تا سوم رشته دارت در بخش آقایان را به خود اختصاص دادند. در بخش خانم ها نیز مریم مودب منش از آموزش پرورش فلاورجان در جایگاه نخست ایستاد و مینو جعفری از آموزش پرورش برخوار و ماه منظر خلیفه از آموزش پرورش اصفهان مقام های بعدی را در رشته دارت بانوان بدست آوردند.
در رشته تیراندازی با تفنگ بادی آقایان نیز حسین دهقان از جهادکشاورزی اصفهان اول شد. قنبر سلیمانی از جهاد کشاورزی اصفهان و مجتبی ستار از دانشگاه صنعتی اصفهان به مقام دوم و سوم رسیدند. در بخش خانم ها نیز زریندخت رضائیان از آموزش پرورش نجف آباد، بتول تاجمیر ریاحی از جهاد کشاورزی اصفهان و حمیده امیری از آموزش پرورش خوراسگان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته شنای آقایان و در بخش کرال سینه تا ۶۵ سال، سعید رهنما از آموزش پرورش خوراسگان، مجید اربابان از علوم پزشکی اصفهان، کورش نوربخش از دانشگاه اصفهان مقام های اول تا سوم شدند و در گروه سنی ۶۵ سال به بالا، محمدمهدی وکیل زاده از آموزش پرورش اصفهان، مجتبی طباطبائی دامپزشکی اصفهان و حسین والاسوائی از جهاد کشاورزی اصفهان به مقام های برتر دست یافتند.
در رشته شنای آقایان و در بخش قورباغه تا ۶۵ سال، محمدرضا باجول از تربیت بدنی اصفهان اول شد. عبدالحمید ثالثی از آموزش پرورش شهرضا و بهمن ببریان از جهاد کشاورزی فلاورجان دوم و سوم شدند. در گروه سنی ۶۵ سال به بالا نیز علیرضا شاهگل از جهاد کشاورزی اصفهان، محمد اسماعیل کسایی از مخابرات اصفهان و محسن اصلانی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته شنای خانم ها و در کرال سینه تا ۶۵ سال، عزیزه رضای موسوی از علوم پزشکی اصفهان، شهین مومنیان از علوم پزشکی نایین و مهناز باهران از آموزش پرورش اصفهان و در گروه سنی ۶۵ سال به بالا نیز فریده بیجاری از علوم پزشکی اصفهان، فروغ صدیق فر از آموزش پرورش اصفهان و رضوان افضل دهکردی مقام های برتر را کسب کردند.