چهارمحال و بختیاری میزبان رقابت ۱۰۱ بازنشسته ورزشکار

دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان چهارمحال و بختیاری با رقابت ۱۰۱ بازنشسته ورزشکار برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، منوچهر صفرپور مدیر صندوق بازنشستگی استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه در دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در این استان ۱۰۱ نفر از بازنشستگان کشوری مرد و زن در ۵ رشته شنا، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج، دارت و تنیس روی میز شرکت کردند، گفت: در پایان این رقابت ها از ۳۴ ورزشکار برتر با اهدای لوح تقدیر و مدال قهرمانی تقدیر شد.
صفرپور اظهار داشت: در رشته تنیس روی میز آقایان، سعادت اله فاضلی، گودرز الله گانی و اردشیر سلیمان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در بخش بانوان نیز عفت شکوهی، اشرف شکوهی و سکینه باقری حائز رتبه های برتر شدند.
وی در ادامه گفت: در رشته شطرنج آقایان، بیژن اسدپور به مقام نخست رسید و مسعود صالحیان و علی روستایی در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند. در مسابقات بانوان نیز فاطمه یادگاری، افسانه معتمدیان و میترا نادری به مقام های اول تا سوم رسیدند.
صفرپور با اشاره به توزیع مدال های طلا ، نقره و برنز مسابقات رشته دارت نیز گفت: در این مسابقات علی فتحی نژاد ، محمد حسن خسروی و جمشید خبازی در بخش آقایان به مقام های برتر رسیدند و در بخش بانوان نیز مهموش همت زاده، فاطمه شاکری و زهره امیرخانی حائز رتبه های برتر شدند.
وی ادامه داد: در رشته تیراندازی با تفنگ بادی آقایان، شهریار همتیان اول شد و فرهاد حبیبی و نصراله داودیان مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند. در بخش بانوان نیز مهناز علی بابایی مقام اول، فاطمه حسینی مقام دوم و ملوک پورکاوه مقام سوم را کسب کردند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در مسابقات شنای آقایان و در ماده کرال سینه، مهران شریف و قنبر فروزنده مقام های اول و دوم را بدست آوردند. در رشته شنای ۵۰ متر قورباغه نیز فریدون فتحی کوهی و قدرت اله رئیسی حائز رتبه های برتر شدند.
صفرپور گفت: در رقابت های شنای بانوان و در رشته ۵۰ مترقورباغه، صغری محمدپور و بهجت پورحسینی رتبه های اول و دوم را بدست آوردند. در مسابقات شنای کرال بانوان زیر ۶۵ سال رویا صوفی پور املشی، زهره علی پور و قمرتاج کوهی فایق به مقام های اول تا سوم دست یافتند و در رشته شنای کرال بانوان بالای ۶۵ سال زهره محمدپور اول شد.

خبر و عکس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان چهار محال و بختیاری