رقابت ۸۲ بازنشسته ورزشکار در استان یزد

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان یزد از رقابت ۸۲ بازنشسته کشوری ورزشکار در دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در این استان در بهمن ماه امسال خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود زارع شاهی با اعلام این خبر گفت: این مسابقات در سالن جوان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با حضور ۸۲ نفر در دو بخش بانوان و آقایان و در ۵ رشته ورزشی دارت، شنا، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز و شطرنج برگزار شد.
زارع شاهی اظهار داشت: در مراسم اختتامیه این جشنواره به نفرات اول تا سوم هر رشته ورزشی، مدال قهرمانی به همراه جوایز نقدی و لوح تقدیر اهدا شد.
وی با اشاره به مدال آوران ۵ رشته ورزشی، گفت: در رشته شنا ماده کرال بانوان، فرانک داروغه، زهرا زاهدی فرد و صدیقه جلال پور اول تا سوم شدند. همچنین در ماده قورباغه نیز فروغ امین الرعایا، شهین صالحی ابرقوئی و اعظم سرخوش به عناوین برتر دست یافتند.
زارع شاهی ادامه داد: در رشته ورزشی دارت، طاهره جلال پور و پوران افروغ رتبه های اول و دوم را از آن خود کردند و ربابه جباری و طیبه کبود ساز در رشته ورزشی تنیس روی میز عناوین قهرمانی را کسب کردند.
وی اظهار داشت: در شطرنج نیز عصمت حسن زاده بافقی، منصوره تفضلی مهرجردی و شایسته کبود ساز یزدی به ترتیب اول تا سوم شدند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان یزد با اشاره به نفرات اول تا سوم ۵ رشته ورزشی در بخش آقایان نیز گفت: در گروه آقایان و در رشته ورزشی دارت، محمد جواد آقایی بافقی اول شد و محمد مهدی قانع عزآبادی و محمد حسین اسدی در جایگاه های بعدی قرار گرفتند. در رشته ورزشی تیراندازی با تفنگ بادی نیز محمد رضا دستجردی املشی، عباسعلی رعیت ابراهیم آبادی و رضا فلاح نژاد اول تا سوم شدند.
زارع شاهی تصریح کرد: در رشته تنیس روی میز، محمد حسین کبود ساز یزدی اول، ناصر شیرانی دوم و ذبیح الله خواجه ای سوم شدند. در شطرنج نیز حبیب الله تقی پور مقام نخست را به خود اختصاص داد و سید محمود بخشایش و علی محمد مروی نام به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی یادآور شد: در رشته شنای آقایان و در ماده کرال سینه، محمد رضا سالم اول شد و علی کارگر دهقانی مقام دوم را به خود اختصاص داد. همچنین محمد حسن مهراب یزدی مقام نخست رشته شنای قورباغه را به خود اختصاص داد.

تهیه خبر و عکس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان یزد