تقدیر از۳۶ بازنشسته ورزشکار در استان گلستان

مراسم اختتامیه دومین جشنواره ورزشی استان گلستان برای تقدیر از ۳۶ ورزشکار برتر با حضور معاون استاندار، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران شورای هماهنگی و دستگاه های اجرایی استان و همچنین بازنشستگان و مدال آوران ۵ رشته ورزشی در خانه مهر گرگان برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، رضا جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده این مدیریت برای برگزاری هرچه باشکوه تر این دور از مسابقات ورزشی گفت: در این دوره از جشنواره ورزشی استان گلستان، ۱۸۶ نفر از بازنشستگان زن و مرد در ۵ رشته ورزشی دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شنا و شطرنج با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی با اشاره به قهرمانان رشته دارت گفت: قربانعلی اسکندری، حسن نامور و سید علی اکبر میرحسینی در بخش آقایان و کبری کلاتی، عزیزه مرادپور و فرشته نصیری در بخش بانوان در این رشته ورزشی رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
جعفری ادامه داد: در رشته تیراندازی با تفنگ بادی و در گروه آقایان، مهدی شربتدار، علی اصغر خسروی مهر و فرهاد جاودان عناوین برتر را به خود اختصاص دادند و در گروه بانوان نیز شهناز حدادیان، فاطمه سلطان صانعی و مهوش سبحانی اول تا سوم شدند.
وی تصریح کرد: در رشته تنیس روی میز آقایان، علی دباغ اول شد و علی بزرگمهر و روح اله کلانتری دوم و سوم شدند. در بخش بانوان نیز مریم ایزدی، شهلا شهابی و شهناز پاکزاد به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
مدیر صندوق بازنشستگی گلستان افزود: در رشته شنای آقایان و در ماده کرال بالای ۶۵ سال، حمید یانسری، سیدرضا کاظمی و غلامرضا کبیر اول تا سوم شدند و در گروه سنی زیر ۶۵ سال نیز نورمحمد اونق، عبدالمجید مشایخ و حسین خانعلی زاده عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.
جعفری اظهار داشت: در شنای بانوان و در ماده کرال بالای ۶۵ سال، طاهره گلستانی به مقام اول رسید. در گروه سنی زیر ۶۵ سال نیز حمیده پوراکبر اول شد و رحیمه قنادان و طاهره رضا قلی نژاد رتبه های بعدی را بدست آوردند. در ماده شنای قورباغه نیز مهوش علی مختاری و خدیجه عراقی دشتی رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.
وی در ادامه با معرفی نفرات برتر مسابقات شطرنج آقایان و بانوان نیز گفت: در بخش آقایان، حاج محمد شرافت نیا، رحمت اله روحی و رحمت اله روشنی اول تا سوم شدند و در بخش بانوان هم، شهین فنایی، فاطمه صفار و معصومه خواجه مقام های برتر را از آن خود کردند.

تهیه خبر و عکس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان