افزایش کمی و کیفی مسابقات ورزشی بازنشستگان در استان مرکزی

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی گفت: دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان مرکزی در شهر اراک با استقبال ۱۳۹ نفر ثبت نام کننده از ۸ الی ۱۱ بهمن برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، علیرضا جلالی اظهار داشت: در این رقابت ها ۱۳۹ نفر شرکت کردند که در پایان ۳۷ نفر از بازنشستگان موفق به کسب مقام اول تا سوم در ۵ رشته ورزشی شدند.
جلالی با بیان اینکه ۲۲ نفر از آقایان و ۱۵ نفر از خانم ها این مدال ها را از آن خود کردند، گفت: از ویژگی های این مسابقات، افزایش تعداد ورزشکاران و بهبود سطح بازی ها نسبت به سال گذشته بود. همچنین رقابت ها در فضایی بسیار دوستانه انجام شد که نتیجه آن، افزایش امید و نشاط در بین بازنشستگان تحت پوشش بود.
وی تاکید کرد: بازنشستگان ورزشکار با وجود همه محدودیت ها و مشکلات موجود، در این دوره از مسابقات ورزشی، برای افزایش نشاط و سلامت جسم و روح خود تلاش کردند. قطعا لیاقت بازنشستگان که ۳۰ سال از بهترین دوران زندگی خود را برای خدمت به کشور سپری کردند بیش از این است و ما مسوولان مدیون تلاش های دیروز این عزیزان هستیم.
جلالی تصریح کرد: صندوق بازنشستگی کشوری در این جشنواره ورزشی به اهداف سه گانه خود یعنی کاهش فقر حرکتی، ترویج فرهنگ نشاط و امید و ارتقای سلامت بازنشستگان رسیده است. این مسابقات در استان مرکزی به دست خود بازنشستگان برگزار شد، که جای خدا قوت و تبریک دارد.
وی با اشاره به اسامی نفرات اول تا سوم رشته های ورزشی گفت: در رشته تنیس روی میز آقایان، غلامرضا محمدی، احد رضایی و ابوالفضل بلالی اول تا سوم شدند. در گروه خانم ها نیز رضوان والاپور اول شد و اشرف قریشی
و شیرین نوری به ترتیب دوم و سوم شدند.
جلالی یادآور شد: در رشته ورزشی شطرنج آقایان نیز غلامرضا گرگ وند مقام اول را کسب کرد و ناصر مهرپرور و عباس منصوری جایگاه های بعدی را به خود اختصاص دادند. در گروه خانم ها نیز عشرت فراهانی، ناهید حجت و فاطمه بوالحسنی عناوین اول تا سوم را کسب کردند. در مسابقات دارت آقایان غلامرضا بهرامی، صفرعلی علی آبادی و محسن امیری اول تا سوم شدند. در بخش خانم ها، منیر آهنگرانی اول، پوران فخری دوم و رفعت موچانی سوم شدند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی همچنین گفت: در رشته تیراندازی با تفنگ بادی آقایان، سید مصطفی فخاری به مقام قهرمانی رسید و محمد یوسفی و علی آهنگرانی فراهانی در جایگاه بعدی قرار گرفتند. در بخش خانم ها نیز سهیلا زندیه وکیلی اول شد. کیوان علی احمدی و مینو نظامی دوم و سوم شدند.
جلالی با اشاره به نتایج شنا نیز اظهار داشت: در شنای کرال سینه آقایان بالای ۶۵ سال قاسم محتشمی و غلامعلی شیخی نژاد مقام های برتر را از آن خود کردند. در گروه سنی زیر ۶۵ سال نیز به ترتیب رضا کریمی، محمدرضا محمدی و ابراهیم آسنجرانی اول تا سوم شدند.
وی ادامه داد: در شنای قورباغه آقایان بالای ۶۵ سال بهمن میرسعیدی و غلامعباس صفری جایگاه های برتر را به خود اختصاص دادند. در گروه زیر ۶۵ سال نیز کاظم جنیدی اول شد و حمید شبیری و مسعود فتاحی دوم و سوم شدند.
جلالی تصریح کرد: در رشته شنای کرال خانم ها و در گروه سنی بالای ۶۵ سال فاطمه هاشمی مقام برتر را به دست آورد و در گروه زیر ۶۵ سال مریم باقری این عنوان را به خود اختصاص داد. همچنین در رشته شنای قورباغه زیر ۶۵ سال بانوان مهین باقری به مقام قهرمانی دست یافت.

تهیه خبر و عکس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان مرکزی