مشارکت ۱۵۰ ورزشکار بازنشسته در جشنواره ورزشی استان بوشهر

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان بوشهر از مشارکت و رقابت ۱۵۰ بازنشسته ورزشکار در جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری این استان خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، داریوش کشتکار گفت: در نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان بوشهر، ۱۵۰ نفر از بازنشستگان کشوری زن و مرد در ۵ رشته شنا، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج، دارت و تنیس روی میز شرکت کردند که در پایان از ۴۰ ورزشکار برتر این رقابت ها با اهدای لوح و مدال قهرمانی تقدیر شد.
وی با اشاره به مدال آوران این رقابت های ورزشی اظهار داشت: در رشته تنیس روی میز آقایان، غلامحسین بهبهانی مطلق، سیدحسین حسینی و ناصر اسماعیلی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در بخش بانوان نیز، منصوره کدیور، مریم دشتی زاده و اشرف میرزائی حائز رتبه های برتر شدند.
کشتکار ادامه داد: در رشته شطرنج آقایان، بهرام شبانکاره به مقام نخست رسید و احمدمبارکی در جایگاه دوم و ماشالله باغکی و سیدحسین مساورات مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند. در مسابقات شطرنج بانوان نیز شهلا سرتلی، فاطمه قنبری و ربابه فرشته به مقام های اول تا سوم رسیدند.
وی تصریح کرد: مدال های طلا، نقره و برنز مسابقات رشته دارت در بخش آقایان به ترتیب به احمد عبدالهی، احمدافتخاری و ابراهیم بشکانی رسید. در بخش بانوان نیز شهین هوشمند، زیبا اسکندری و بدری السادات پیامی حائز رتبه های برتر شدند.
کشتکار در ادامه اظهار داشت: در رشته تیراندازی با تفنگ بادی و در بخش آقایان، غلامعلی بنافی، محمدحسین افشار و باقر سراج زاده مقام های اول تا سوم را بدست آوردند. در بخش بانوان نیز زهرا رحمانیان مقام اول، رقیه دانشگر مقام دوم و معصومه فخری مقام سوم را کسب کردند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان بوشهر یادآور شد: در مسابقات شنای آقایان بالای ۶۵ سال و در رشته کرال سینه، اسماعیل حفظ اله، نعمت اله شیخ سقا و حسن توکلیان مقام های اول، دوم و سوم را بدست آوردند. در رشته شنای ۵۰ متر قورباغه و در این رده سنی نیز ابوالقاسم رضوی حائز رتبه برتر شد.
کشتکار ادامه داد: عبدالعزیز محمدحسین پور، عبدالرضا حاجب و محمد زنده بودی مقام های برتر رقابت های شنای کرال سینه در بخش آقایان زیر ۶۵ سال را به خود اختصاص دادند. در این رده سنی و در ماده شنای قورباغه نیز امان اله خدادادی حائز رتبه برترشد.
وی افزود: در رقابت های شنای بانوان بالای ۶۵ سال و در ماده ۵۰ متر قورباغه و کرال به ترتیب زری صفازاده و پری صفازاده مقام های برتر را به خود اختصاص دادند.
در مسابقات شنای بانوان زیر ۶۰ سال و در رشته کرال ناهید افتخار، صدیقه احسان بخش و مرضیه پورشهنه مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در رشته ۵۰ متر قورباغه نیز زینب شاروبندی اول شد و مهرزاد ضرغامی جایگاه های بعدی را بدست آورد.

تهیه خبر و عکس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان بوشهر