تقدیر از ورزشکاران برتر در جشنواره ورزشی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۱۳۰ ورزشکار بازنشسته برگزار شد که در پایان از ۲۷ ورزشکار تقدیر شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، اکبر گودرزی با بیان اینکه ۱۳۰ نفر از بازنشستگان کشوری مرد و زن در ۵ رشته شنا، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج، دارت و تنیس روی میز به رقابت پرداختند، گفت: در پایان رقابت های ورزشی از ۲۷ ورزشکار برتر با اهدای لوح ومدال قهرمانی تقدیر شد.
گودرزی اظهار داشت: در رشته تنیس روی میز آقایان سید عبدصمد رضائی، صحبت اله کشاورز زاده و حداد جاودانه به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. دربخش بانوان نیز شهین بیک زاده، عافیه دیاله و تهمینه جبرئیان حائز رتبه های برتر شدند.
وی ادامه داد: در رشته شطرنج آقایان نیز غلام حسین آبشار، منوچهر عزیزی و هدایت اله حاجی زاده به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند و در بخش بانوان زهرا رحیمی به مقام قهرمانی رسید.
گودرزی تصریح کرد: در رشته دارت آقایان، مقام های اول تا سوم به محمدرحیم نعمتی، حمید محمدی و مهرعلی جعفری زاده رسید. دربخش بانوان نیز گل آرام علیزاده، صبیحه سعدی و پروانه بیات مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی همچنین گفت: در رشته تیراندازی با تفنگ بادی آقایان، نصراله فرهادی سی سخت، نعمت اله نیک بین و شاپور اکبری به ترتیب مقام های برتر را به دست آوردند. در بخش بانوان نیز شیرین گل بارونی کریک، هاجر مرادی کشکولی و گردآفرین بویراحمدی فرد رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
وی با اشاره به اینکه رحمت اله عباس نژاد، سیدعبدالعظیم پورالحسینی و غلام رضا رسم مقام های برتر مسابقات شنای قورباغه آقایان زیر ۶۵ سال را به دست آوردند، گفت: در همین رشته ورزشی و در گروه بانوان، پریوش سعادت نصرآباد سفلی مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

تهیه خبر و عکس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد