رقابت ۲۷۲ بازنشسته در جشنواره ورزشی استان آذربایجان غربی

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان آذربایجان غربی گفت: دومین جشنواره ورزشی ویژه بازنشستگان در ارومیه بهمن ماه امسال با حضور ۲۷۲ نفر از بازنشستگان کشوری در ۵ رشته ورزشی شامل تنیس روی میز، شنا، تیراندازی، شطرنج و دارت برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مهدی صدراحمدی اظهار داشت: در این مسابقات ورزشی ۳۶ نفر زن و ۲۳۶ نفر مرد و در مجموع ۲۷۲ نفر از بازنشستگان به مدت ۴ روز در سالن های ورزشی خانه امید بازنشستگان کشوری استان و استادیوم شهید باکری ارومیه با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان رقابت ها از نفرات برتر تقدیر شد.
صدراحمدی گفت: نفرات اول این جشنواره ورزشی، اردیبهشت ماه سال آینده برای شرکت در مسابقات کشوری که در تهران برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
وی با اشاره به نفرات برتر ۵ رشته ورزشی دومین جشنواره ورزشی استان آذربایجان غربی گفت: در رشته شنای آقایان و در ماده کرال سینه زیر ۶۵ سال، علیرضا ذوالفقارپوری، یونس حشمتی فر و اسفندیار حسین پور باغچه جکی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند. در همین رشته ورزشی و در گروه بانوان لطیفه پرک اول شد و نادره علیزاده و مهین سلماسی دوم و سوم شدند.
صدر احمدی تصریح کرد: در رشته شنای آقایان و در ماده کرال سینه بالای ۶۵ سال خلیل خلیل پور ملکی، فیروز تقی زاده صدقیانی و رضا رنجبری مقام های برتر را به خود اختصاص دادند و در گروه خانم ها نیز عالیه ربیع زاده به مقام قهرمانی رسید.
وی ادامه داد: در رشته شنای قوباغه آقایان زیر ۶۵ سال، منصور عشرتی و صفرعلی رضا جو مقام های برتر را به خود اختصاص دادند. در بخش بانوان نیز حمیده زارع امانت اول شد. در رشته شنای قورباغه بانوان بالای ۶۵ سال مهوش سپهری به مقام قهرمانی رسید.
وی گفت: در رشته شطرنج آقایان، محمدحسین نجفی زاده اول شد و جمشید شیرخانی و ابراهیم رضایی راد دوم و سوم شدند. در بخش بانوان نیز فاطمه جهانسوز، فهیمه حسن پور و معقوله نادری به مقام های برتر رسیدند. در رشته دارت آقایان، عادل خسروی، عبدالحمید جاویدی و اکبرخان چوپانی اهرنجانی مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند. در بخش بانوان، ماریا نجفی، زهرا تیمور نژاد و ژیلا چلبیانی به مقام های برتر رسیدند.
صدر احمدی اظهار داشت: در رشته تنیس روی میز آقایان، احمد جعفری پور به مقام نخست دست یافت و صمد امیرذهنی و حسن امیری دوم و سوم شدند. در گروه بانوان نیز خدیجه ناصری اول، بتول حسینی دوم و مرحم یوسفی سوم شدند.

خبر و عکس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری آذربایجان غربی