تقدیر از بازنشستگان برتر در جشنواره ورزشی اردبیل

دومین جشنواره ورزشی استان اردبیل با حضور ۴۶ بازنشسته ورزشکار در اردبیل برگزار و در پایان از ۱۷ ورزشکار برتر در ۵ رشته ورزشی تقدیر شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، علی اشجعی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان اردبیل گفت: این مسابقات در بهمن ماه امسال در ۵ رشته ورزشی تنیس روی میز، دارت، تیراندازی، شطرنج و شنا برگزار شد که ۴۶ بازنشسته تحت پوشش با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان از ۱۷ نفر به عنوان نفرات اول تا سوم هر رشته تقدیر شد.
اشجعی اظهار داشت: در رشته تنیس روی میز آقایان، شکور شهبازی اول، غلامعلی زارع پور نیاری دوم و محبوب افغانی سوم شدند. در رشته دارت آقایان نیز علی اکبر فتحی ستوده، پرویز اسدزاده و جلال دانشی فرد عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.
وی ادامه داد: در رشته تیراندازی با تنفگ بادی آقایان به ترتیب عباسعلی مداح پناهی، حسن اسد زاده و شمس‏علی محمدی اول تا سوم شدند. در رشته شطرنج آقایان کریم اله سبحانی اول شد و توحید فرغی و حمزه جعفری به ترتیب دوم و سوم شدند. در شطرنج بانوان نیز فرحروز کیانی صلوات به مقام قهرمانی رسید.
وی تصریح کرد: در رشته شنای آقایان محمد جعفر مرسلی اصل، یادگار باغبان ژافر و یونس گلچین به عناوین برتر دست یافتند. در گروه ویژه بانوان نیز زهرا محمد تقی زاده نفر برتر شد.
در مراسم پایانی این مسابقات که با حضور مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان اردبیل، مدیران کل آموزش وپرورش و ورزش و جوانان استان، سفیر ورزشی بازنشستگان کشوری و نفرات برتر و خانوده های آنها برگزار شد، از ۱۷ بازنشسته زن و مرد برتر در ۵ رشته ورزشی با اهدای حکم و مدال قهرمانی تجلیل شد.

خبر و عکس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان اردبیل