سامانه سامد میزبان مدیرکل صندوق بازنشستگی استان تهران

مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری استان تهران دوشنبه ۳۰ بهمن‌ماه، از طریق سامانه سامد به سؤالات شهروندان تهرانی در حوزه بازنشستگی پاسخ داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از سایت استانداری تهران، شبر زارعین، مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری استان تهران روز دوشنبه هفته جاری (۳۰ بهمن‌ماه)، از ساعت ٩ تا ١١ از طریق سامانه سامد (تلفن ١١١) به سوالات شهروندان استان تهران در حوزه بازنشستگی پاسخ داد.
زارعین، در خصوص موارد مربوط به برقراری حقوق بازنشستگی و برقراری حقوق وراث (موارد مربوط به صندوق بازنشستگی کشوری) با حضور در اداره کل بازرسی استانداری تهران از طریق تلفن ١١١ (سامانه سامد) با شهروندان تهرانی به گفت و گو پرداخت و به سوالات آنان در این زمینه پاسخ گفت.
براساس دستور نهاد ریاست جمهوری در خصوص حضور فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان تهران در اداره کل بازرسی و پاسخگویی در سامانه سامد (تلفن ١١١)، شهروندان استان تهران می‌توانستند در ساعات تعیین شده برای بیان مسائل و مشکلات خود با مدیرکل صندوق بازنشستگی استان تهران در زمینه‌های مطرح شده، با تلفن ١١١ (سامانه سامد) تماس بگیرند.