در راستای هم اندیشی و بهره‌مندی از نظرات بازنشستگان انجام شد؛

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ مدیر صندوق بازنشستگی استان کردستان با بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی

در راستای هم اندیشی و بهره مندی از نظرات و پیشنهادات بازنشستگان، جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان کردستان و جمعی از بازنشستگان زیر مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان کردستان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری و به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کردستان، در این جلسه که در سالن آمفی تئاتر خانه امید بازنشستگان شهرستان سنندج برگزار شد در ابتدا «محمد احمدی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان گزارشی از روند صدور احکام ۱۵درصد بازنشستگان وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی ارائه کرد.

در ادامه نمایندگان بازنشستگان حاضر در جلسه مطالبات خود را از جمله “پرداخت معوقه احکام صادره در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ مربوط به افزایش ۱۵ درصد احکام، پرداخت معوقه متناسب سازی مربوط به  شش ماهه دوم سال ۱۳۹۹، همسان سازی ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان با شاغلین همتراز، افزایش سالیانه حقوق براساس نرخ واقعی تورم، اجرای ماده۱۱۲ برنامه ششم در خصوص مناطق عملیاتی، اجرای کامل ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری توسط دستگاه های اجرایی، پرداخت به موقع کسورات حقوق و هزینه های بیمه تکمیلی درمان و…” بیان کردند.

«محمد احمدی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان نیز ضمن شنیدن مطالبات و دغدغه های بازنشستگان حاضر در این نشست و پاسخ به سوالات حوزه بازنشستگی، در خصوص موارد مطرح شده گفت: به محض تأمین اعتبار موردنیاز توسط سازمان برنامه و بودجه و تخصیص آن به صندوق بازنشستگی کشوری، معوقات مربوطه پرداخت خواهد شد.

وی افزود: ما نیز در کنار شما پیگیر مطالبات اصلی و مهم بازنشستگان عزیز هستیم. و در همین راستا نیز هم با مسئولین محترم استان و هم با مسئولین محترم ستاد صندوق مذاکره و مطالبات بازنشستگان پیگیری شده است.