مدیر صندوق بازنشستگی استان سمنان:

بازنشستگان پیشگامان انتخابات خواهند بود

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان به همراه روسای کانون های بازنشستگی شهرستان سمنان با دکترگلرو نماینده مردم شریف شهرستانهای سمنان،سرخه و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان سمنان، مدیر صندوق بازنشستگی استان سمنان به اتفاق روسای کانون های بازنشستگی شهرستان سمنان با دکتر گلرو نماینده مردم شهرستان سمنان،سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

«حسینعلی پهلوانی» مدیر صندوق بازنشستگی استان سمنان در این جلسه جمعیت بازنشستگان کشوری در استان سمنان را ۲۲ هزار نفر عنوان و با تشریح برنامه ها و خدمات مالی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری به مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی بازنشستگان کشوری در خصوص موضوعات همسان سازی حقوق بازنشستگان ، افزایش حقوق و دائمی شدن لایحه متناسب سازی حقوق بازنشستگان به میزان ۹۰ درصد شاغلین همطراز خود ، بیمه های درمان سلامت و بیمه تکمیلی صحبت و خواستار پیگیری آن شد.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید کرد: جامعه بازنشستگان استان سمنان با درک شرایط حساس تاریخ انقلاب اسلامی و هجمه‌ای که از جانب دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، با حضور حداکثری در انتخابات شرکت می‌کند.

پهلوانی بازنشستگان را به عنوان پیشگامان انتخابات یاد کرد و ادامه داد: جامعه بازنشستگان به فردی رای می‌دهد که حامی ولایت فقیه و محرومان، مستضعفان و اسلام ناب محمدی باشد.

دکتر عباس گلرو نماینده مردم شریف شهرستان های سمنان ، سرخه و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی بازنشستگان را گنجینه ارزشمند برای آیندگان خطاب و افزود: این قشر گرامی، عمر گرانمایه خود را صرف خدمت به مردم کردند و جامعه می بایست قدردان آنها باشد.

وی در ادامه، درباره شیوه اجرای لایحه همسان سازی و پیگیری مسائل مطرح شده بویژه در حوزه بیمه و حقوق بازنشستگان در صحن علنی مجلس توضیحاتی ارائه کرد و جهت رفع مسائل و مشکلات بازنشستگان گرامی قول پیگیری و مساعدت داد.

در پایان این جلسه روسای کانون های بازنشستگی شهرستان سمنان ضمن بیان نقطه و نظرات خود ، نامه مطالبات حقوق بازنشستگان کشوری  را به وی تقدیم کردند.