با هدف پاسخ به سوالات بازنشستگان انجام شد؛

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ مدیر استان کهگیلویه و بویراحمد با بازنشستگان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان

جلسه پرسش و پاسخ مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد با بازنشستگان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان در اداره کل جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۷ آبان ۱۴۰۲ با اعضای کانون های بازنشستگان و تعدادی از بازنشستگان اداره کل جهاد کشاورزی و منابع طبیعی دیدار کرد و پاسخگوی سوالات آنها در حوزه های مختلف بود.

در ابتدای این جلسه «رحمت اله عباس نژاد» به نمایندگی از هیات مدیره کانون بازنشستگان جهاد، گزارشی از فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در این کانون برای بازنشستگان عضو کانون ارائه نمود. پس از آن تعدادی از بازنشستگان به نمایندگی از سایرین به طرح موضوعات و مسائل مختلف در حوزه ایثارگری ، رفاهیات، بیمه تکمیلی، وام های ضروری، متناسب سازی حقوق بازنشستگان و سایر مطالبات پرداخته و سوالاتی را مطرح نمودند.

در ادامه این جلسه «محمدتقی جلیلی بهابادی» مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویر احمد، بازنشستگان را جهادگرانی دانست که بهترین سالهای عمر خود را در سنگر خدمت به مردم گذراندند و در جهت تحقق اهداف سازمان، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی از همه بازنشستگان بابت تلاش و خدمتی که در طول دوران خدمت داشتند تقدیر کرد.

جلیلی بهابادی سپس به پاسخگویی سوالات و درخواست های بازنشستگان پرداخت و در گزارشی از اقدامات صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه رفاه و معیشت بازنشستگان ارائه کرد.

وی اظهار کرد: در این جلسه سعی می کنیم که مواردی که از سوی بازنشستگان مطرح می شود و از سوی صندوق بازنشستگی استان قابل پیگیری است، جمع بندی کنیم تا بتوانیم برای حل آنها در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام نماییم.

وی تاکید کرد: حل مشکلات در مسیر خدمت رسانی به بازنشستگان را وظیفه خود می دانیم.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: فهرست موضوعات قابل پیگیری شامل حل مشکل اعمال کامل امتیاز ایثارگری در احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان جهاد کشاورزی، پرداخت معوقات متناسب سازی حقوق بازنشستگان ، پرداخت به موقع هزینه های درمانی بر اساس قرارداد بیمه تکمیلی، شفاف سازی مولفه های تاثیر گذار در محاسبه حقوق بازنشستگی با درج در حکم بازنشستگی، ارتقای سطح خدمات بیمه تکمیلی است.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که جهت حل مشکل بیمه تکمیلی بازنشستگان و در اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، دستگاههای اجرایی مکلف هستند در چارچوب اعتبارات مصوب و ابلاغی نسبت به ارائه امکانات رفاهی و بیمه تکمیلی همانند شاغلین ، برای بازنشستگان نیز اقدام نمایند؛ خواستار اجرا ، توسعه و ارتقای این خدمات برای بازنشستگان در دستگاه های اجرایی استان شد.

در انتهای این جلسه «محمدتقی جلیلی بهابادی» از اعضای فعال و تلاشگر کانون جهاد کشاورزی استان تشکر و قدردانی کرد.