رقابت نزدیک بازنشستگان استان قزوین در جشنواره ورزشی

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان قزوین از حضور و رقابت ۵۱ نفر از بازنشستگان زن و مرد تحت پوشش این صندوق در دومین جشنواره ورزش بازنشستگان کشوری استان زنجان در بهمن ماه جاری خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، علی رجبلو اظهار داشت: پس از اطلاع رسانی های لازم، ۵۱ نفر از بازنشستگان تحت پوشش در رشته های شنا، دارت، تنیس روی میز، تفنگ بادی و شطرنج ثبت نام کردند.
رجبلو گفت: در رشته شنا ۱۵ نفر، تنیس روی میز ۱۷ نفر، شطرنج ۶ نفر، دارت ۸ نفر و در رشته تیراندازی باتفنگ بادی نیز ۵ نفر ثبت نام و با یکدیگر رقابت کردند.
وی با اشاره به نتایج این رقابت ها گفت: در تنیس روی میز آقایان، سید موسی میر میران اول، حسین کرم جو دوم و علی بهزاد سوم شدند. در گروه بانوان نیز زهره حسین پور، شیرین میرزا رفیع آهی و زهرا قدس شربیانی مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
رجبلو اظهار داشت: در رشته شطرنج و در گروه آقایان عباس سمبانی پور و حبیب حبیبان به مقام های برتر رسیدند و در گروه خانم ها، سپهر اردلانی، پروین کسرئی و زهرا بناوند اول تا سوم شدند. در مسابقات دارت نیز در گروه آقایان مقام نخست به حجت باقری رسید و علی مرادجان و هوشنگ زمانی به ترتیب دوم و سوم شدند. در گروه بانوان نیز انیس پورخالقی به مقام قهرمانی رسید و پری حنیفی ها و صغری بیگم باقرزاده عناوین بعدی را به خود اختصاص دادند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان قزوین گفت: در مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی آقایان، علی پروندی و علی اصغر شکیب به مقام های برتر رسیدند. در گروه بانوان نیز رقیه موزه زمینی و زهرا باقرزاده حسینی مقام های برتر را به خود اختصاص دادند.
رجبلو با اشاره به نتایج مسابقات شنا نیز اظهار داشت: در رشته شنای کرال سینه بالای ۶۰ سال آقایان، مقام اول تا سوم به ترتیب به رحمن میرزاخانلری، علی اصغر مظاهری و علی شهروان مهر رسید. در همین رشته ورزشی و در گروه آقایان زیر ۶۰ مصطفی افشارنژاد به مقام قهرمانی رسید. در رشته شنای قورباغه بالای ۶۰ آقایان، سیدعلی میرمعزی مقام نخست را از آن خود کرد. در گروه آقایان زیر ۶۰ نیز محمد بهزاد اول شد.
وی همچنین گفت: در رشته شنای کرال بانوان و در گروه بالای ۶۰ سال زهرا کامروا اول شد و زهرا جباری در جایگاه بعدی ایستاد. در گروه زیر ۶۰ بانوان نیز ناهید پیرمرادی، شهربانو زوارزاده مقدم و عفت قاسمی به ترتیب اول تا سوم شدند. در رشته شنا قورباغه و در گروه بانوان بالای ۶۰ سال مقام برتر به طاهره علی اکبر بیک رسید و در گروه خانم های زیر ۶۰ نیز نرگس هیزجی مقام برتر را به خود اختصاص داد.

تهیه خبر و عکس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان قزوین