رقابت ۱۵۷ بازنشسته ورزشکار در جشنواره ورزشی سمنان

مسابقات دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان سمنان با حضور ۱۵۷ ورزشکار به مدت چهار روز در سمنان برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، صادق نیکدل مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان با بیان اینکه این استان بیش از ۱۹ هزار بازنشسته کشوری دارد، گفت: دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان در پنج رشته ورزشی دارت، شنا، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج و تنیس روی میز با حضور ۱۵۷ بازنشسته زن و مرد در بهمن ماه امسال برگزار شد.
نیکدل با اشاره به اینکه از سه نفر ورزشکار برتر رشته های ورزشی در ۲ بخش آقایان و بانوان تقدیر شد، خاطرنشان کرد: قرار است نفرات برتر به جشنواره ورزشی بازنشستگان که به صورت ملی در تهران و در اردیبهشت ماه ۹۷ برگزار می شود، اعزام شوند.
وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه این رقابت ها با اهدای مدال و لوح قهرمانی به نفرات برتر در خانه امید شهید شاهمرادی سمنان و با حضور مسوولان استانی برگزار شد، گفت: در رشته شطرنج آقایان، غلامرضا طالبی، محمد حسین شمسی و محمد الهی پناه اول تا سوم شدند و در گروه بانوان نیز طاهره قنبری، فاطمه بیگم خاتمی و مریم بهار به مقام های برتر دست یافتند.
نیکدل اظهار داشت: در رشته تیراندازی با تفنگ بادی آقایان، رشید محمودیان، محمدعلی شاهورانی نسب و هوشنگ اسدی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در گروه بانوان، فاطمه شانسی اول شد و پروانه دانایی و منیر صحافی دوم و سوم شدند.
وی تصریح کرد: در رشته دارات آقایان، محمد شاه‌حسینی، محمد حسین فاضلی و خلیل حقیقت پور جایگاه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در بخش بانوان نیز طیهو غیاث الدین، اقدس اعلائیان و ژیلا انواری اول تا سوم شدند. در مسابقات تنیس روی میز آقایان، علیرضا پیمان خواه به مقام قهرمانی رسید و عبدالحمید محمدی و محمد ابراهیم صلواتی همدانی رتبه های بعدی را به خود اختصاص دادند. در گروه بانوان نیز زهرا صادقی، زینت عاطفیان و صدیقه مقیمیان به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.
نیکدل همچنین گفت: در رشته شنای ۵۰ متر قورباغه و در گروه آقایان بالای ۶۵ سال، علی اکبر ولیان حائز رتبه برتر شد و در گروه سنی زیر ۶۵ سال نیز مهدی اله بخش و غلامرضا وفایی نژاد مقام های برتر را به خود اختصاص دادند. در رشته شنای کرال سینه آقایان بالای ۶۵ سال، عبدالحمید اعوانی، ماشااله شاهجویی و حبیب اله دوست محمدی به ترتیب اول تا سوم شدند. در گروه سنی زیر ۶۵ سال نیز علی اکبر همتی مقام اول را از آن خود کرد.
وی یادآور شد: در رشته شنای ۵۰ متر قورباغه خانم های زیر ۶۵ سال منصوره حسن بیکی، ناهید نیک پور و اقدس صالحیان به مقام های اول تا سوم دست یافتند و در گروه سنی زیر ۶۵ سال نیز فاطمه مخلصی اول شد و رقیه بیگم آگاه و فاطمه خاتمی فرد دوم و سوم شدند.

تهیه خبر و عکس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان