در راستای افزایش رضایتمندی بازنشستگان در حوزه بیمه خدمات تکمیلی

جلسه مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی با مدیر بیمه آتیه سازان حافظ

جلسه هم افزایی مدیر صندوق بازنشستگی استان با رئیس شعبه آتیه سازان حافظ استان مرکزی در دفتر شرکت آتیه سازان حافظ برگزار گردید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل و به نقل از روابط عمومی استان مرکزی ؛ جلسه هم افزایی مدیر صندوق بازنشستگی استان با رئیس شعبه آتیه سازان حافظ استان مرکزی در دفتر شرکت آتیه سازان حافظ روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه برگزار گردید.

به گفته صدیقه حسامی مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی حسب نظرسنجی های صورت گرفته از بازنشستگان و مراجعات مکرر حضوری و تلفنی آنان در خصوص خدمات ارائه شده در حوزه بیمه تکمیلی درمان  و پیرو بازدید بعمل آمده از نمایندگی های شعب آتیه سازان حافظ شهر اراک جلسه ای جهت هماهنگی بیشتر در راستای افزایش رضایتمندی بازنشستگان در حوزه بیمه خدمات تکمیلی درمان  باتفاق کارشناس ناظر بیمه مکمل درمان صندوق با مدیر آتیه سازان حافظ و کارشناس مسئول شعبه استان مرکزی برگزار گردید.

در این جلسه حسامی ضمن تشکر و تقدیر از کلیه کارشناسان بیمه آتیه سازان حافظ بابت خدمت رسانی به بازنشستگان ، با اشاره به تعداد مراجعات بالا در شعب آتیه سازان حافظ خواستار تفکیک شدن باجه پذیرش اسناد بیمه شدگان صندوق بازنشستگی کشوری از سایر بیمه شدن طرف قرارداد آن شرکت و یا افزایش تعداد نفرات پاسخگو و باجه ها شد.

وی همچنین با اشاره به سایر مشکلات در پذیرش بیمه شدگان در مراکز طرف قرارداد مرکز استان و برخی شهرستانهای استان ، موانع موجود با پیگیری های مسئولین محترم آتیه سازان مرتفع گردد .

در ادامه صاحب الزمانی رئیس شعبه آتیه سازان استان مرکزی از تلاش در جهت افزایش تعداد مراکز قرارداد در خدمات پاراکلینیک و سرپایی خبر داد و اعلام نمودند که کلیه مراکز طرف قرارداد با بیمه آتیه سازان حافظ در سایت این شرکت بروز می باشد و تغییرات جدید جهت اطلاع بازنشستگان گرامی در سایت اطلاع رسانی میگردد و همواره در جهت رضایت بیمه شدگان محترم نسبت به ارائه خدمات اقدام می نمایند.