با حضور مشاور وزیر تعاون انجام شد؛

تجلیل از ۴ بازنشسته ایثارگر صندوق بازنشستگی در استان بوشهر

از چهار نفر از بازنشستگان ایثارگر و پدر و مادر شهید در استان بوشهر باحضور مسئولان کشوری و استانی وزارت تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری تجلیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان بوشهر، در این دیدار که با حضور «مسعود آزادی» مشاور امور ایثارگران وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «نصرت اله لطوند» مشاور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در امور ایثاگران، «مصدق کشاورزی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر و «داریوش کشتکار» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان برگزار شد از چهار بازنشسته ایثارگر تجلیل بعمل آمد.

مسعود آزادی گفت: پیشکسوتان در همه عرصه های کشور از ابتدای انقلاب تا کنون حضور موثر داشته که اوج آن در دوران ۸ سال دفاع مقدس بوده‌ است و ما نیز وظیفه داریم از رشادت‌ها و ایثار و فداکاری این عزیزان تجلیل و تقدیر نماییم.

در ادامه‌ نصرت اله لطوند نیز گفت: به دستور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، تبدیل وضعیت استخدامی تعداد کثیری از فرزندان ایثارگران در صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت‌های تابعه صورت‌ گرفت و مابقی نیز در مراحل‌ پایانی قرار دارد.

در پایان از چهار ایثارگر پیشکسوت آقایان «صمد پیکر» ،«عبدالرسول شمسا» ،«جاوید دارابیان » و «محمد خدری» تجلیل شد.

همچنین در برنامه ای جداگانه‌ نصرت اله لطوند مشاور مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری به همراه مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر با حضور در منزل پدر شهید والامقام مهرزاد پورمحمد با پدر و مادر این شهید، آقای «حسن پورمحمد» و خانم «زبیده قایدی امامزاده» که هر دو از بازنشستگان فرهنگی هستند دیدار کرد.

لطوند گفت: شهدا یک شخصیت معنوی و آسمانی داشتند و این شخصیت باید برای نسل‌ امروز تببین شود تا الگوی رفتار جوانان قرار گیرد.

در پایان از این پدر و مادر شهید تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

در حال حاضر تعداد ۳ هزار و ۷۵۰ بازنشسته ایثارگر دوران دفاع مقدس شامل رزمندگان، آزادگان، جانبازان و فرزندان شهدا مشترک صندوق بازنشستگی کشوری در استان بوشهر هستند.