تسهیلات ویژه کفش ملی برای فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش

مدیرعامل گروه صنعتی ملی از ارائه تسهیلات ویژه کفش ملی تا سقف ۲ میلیون تومان به تمامی فرهنگیان شاغل و بازنشسته خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی ملی، علی شالباف گفت: طی تفاهم نامه همکاری که میان این گروه صنعتی با اتحادیه تعاونی‌های مصرف فرهنگیان ایران (اتما)، منعقد شده است، تا سقف دو میلیون تومان تسهیلات خرید کفش از فروشگاه های کفش ملی در اختیار فرهنگیان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش قرار می گیرد.
شالباف، با ابراز خرسندی از مهیا شدن شرایطی برای خدمت رسانی مستقیم کفش ملی به جامعه فرهنگیان کشور اظهار داشت: برای رفاه بیشتر فرهنگیان عزیز، طرح فروش اقساطی کفش با همکاری اتما و وزارت آموزش و پرورش اجرا می شود.
وی درباره جزییات این طرح گفت: در آستانه نوروز و از ابتدای اسفندماه جاری تا پایان بهمن ماه ۹۷، تمام فرهنگیان عزیز اعم از شاغلین و بازنشسته های آموزش و پروش در سراسر کشور می توانند، طبق ضوابط به بیش از ۲۵۰ شعبه کفش ملی در سراسر کشور مراجعه کرده و به صورت اقساطی تا سقف دو میلیون تومان کفش های مورد نیاز خود و خانواده شان را تامین کنند.
نائب رییس هیات مدیره گروه صنعتی ملی همچنین تاکید کرد: فرهنگیان عزیز در خرید فروشگاهی خود به هیچ عنوان مبلغی را پرداخت نمی کنند، و فقط وجه کفش خریداری شده طی شش ماه از فیش حقوقی آن ها کسر می شود.
شالباف با بیان اینکه تخفیف ویژه ای نیز برای این طرح خرید اقساطی درنظر گرفته شده است، گفت: علاوه بر اینکه خرید کفش توسط فرهنگیان به صورت اقساطی محاسبه می شود، این عزیزان از تخفیف حداقل ۱۰ درصدی کفش ملی بر روی همه محصولات برخوردار خواهند شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ملی در ادامه اظهار داشت: کلیه فرهنگیان و کارکنان شاغل و بازنشسته وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور مشمول این طرح خواهند بود.
وی ابراز امیدواری کرد: گروه کفش ملی برای انجام مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی خود، با اجرای این گونه طرح ها، بتواند بیش از پیش در ارتقاء تولید ملی اثرگذار بوده و گام های موثر و محکمی در این زمینه بردارد.