نشاط و پویایی بازنشستگان ایلامی در جشنواره ورزشی

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان ایلام از حضور ۵۱ بازنشسته کشوری زن و مرد در دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان کشوری در این استان خبر داد و گفت: این مسابقات سبب افزایش نشاط و پویایی بین بازنشستگان شرکت کننده در مسابقات ورزشی شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، امیر الماسی اظهار داشت: دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان ایلام در رشته های پنج گانه در بهمن ماه امسال با حضور ۵۱ بازنشسته ورزشکار ایلامی برگزارشد و در پایان، از نفرات برتر هر رشته تقدیر شد.
وی در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور جمعی از مسوولان استانی، نفرات برتر و خانواده های آنان برگزار شد، گفت: مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در استان ایلام در سال جاری در حوزه فرهنگی و آموزشی نسبت به برگزاری کلاس های مختلف تغذیه، ورزش، آلزایمر و …، برگزاری ورزش صبحگاهی در روزهای پنجشنبه هرهفته، اقدام کرد که خوشبختانه مشارکت فعال بازنشستگان را به همراه داشت.
الماسی حضور و مشارکت بازنشستگان در این برنامه ها را موجب نشاط و پویایی آنان و پیشگیری از بیماری هایی مانند افسردگی و آلزایمر دانست و با اشاره به مدال آوران جشنواره ورزشی افزود: در رشته تنیس روی میز بانوان، فرزانه ایدی اول شد و عشرت آل احمد و لیلی کمرزاده دوم و سوم شدند. در گروه آقایان نیز محمد صالح حمد حیدری به مقام قهرمانی رسید و عبداله شوهانى و احمد لاری به مقام های بعدی دست یافتند.
وی افزود: در رشته تیراندازی با تفنگ بادی آقایان، نوربخش نورالهی، طاهر سارایى و مختار ریحانی اول تا سوم شدند. در رشته شطرنج آقایان نیز عنوان قهرمانی به سید محمد حسین موسوی رسید و جهانشاه سلیمانی و مسلم پاشایى دوم و سوم شدند. در گروه بانوان نیز شعله حمد حیدری به عنوان برتر دست یافت.
الماسی تصریح کرد: در مسابقات دارت آقایان عطاءالله جمالوندى، نجف ایدى و محمدباقر حیدری زاده به عناوین برتر رسیدند و پروین منصوریان در گروه خانم ها عنوان برتر را به خود اختصاص داد.
وی با اشاره به نفرات برتر مسابقات شنا نیز گفت: در رشته شنای قورباغه بانوان تا ۶۵ سال پروین باقری جاغرق و خدیجه منصوریان به عناوین برتر رسیدند. در رشته شنای کرال سینه تا ۶۵ سال نیز زینب برنجی اول شد. در مسابقات رشته شنای قورباغه آقایان تا ۶۵ سال محمدرضا دارابی در شنای کرال سینه تا ۶۵ سال آقایان رحیم خدایی و در رشته شنای کرال سینه ۶۵ سال به بالا عبدالحسین محمدزاده مقام های برتر را از آن خود کردند.

تهیه خبر و عکس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان ایلام