کرمان میزبان رقابت ۱۷۵ بازنشسته ورزشکار

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمان گفت: در راستای اشاعه فرهنگ نشاط و سلامت در بین بازنشستگان کشوری دومین جشنواره ورزشی استانی در ۵ رشته ورزشی شامل تنیس روی میز، شطرنج ، تیراندازی، شنا و دارت از ۸ تا ۹ بهمن ماه ۱۳۹۶در استان کرمان برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمدابراهیم خادمی اظهار داشت: در این مسابقات ۸۸ نفر زن، ۸۷ نفر مرد و در مجموع ۱۷۵ نفر از بازنشستگان به مدت ۲روز با یکدیگر به رقابت پرداختند و در اختتامیه این رویداد مهم که با حضور مسئولان، مدال آوران وخانواده آنان درخانه امید بازنشستگان کشوری کرمان برگزار شد از ۳۶ ورزشکار برتر در این مسابقات بااهدای لوح و مدال قهرمانی و جوایز غیرنقدی تقدیر شد.
وی افزود: در رشته تنیس روی میز آقایان، مهدی پورجلالی، غلامعلی بجنوردی ارباب ومحمدعلی مهدوی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در بخش بانوان نیز مهین هنرجو، زهرا حسین نخعی و نیکتا زندی حائز رتبه های برتر این رشته ورزشی شدند.
خادمی گفت: در رشته شطرنج آقایان، فتح اله شمس الدین مقام نخست این مسابقات راکسب کرد و علی صفائی و عباس سلیمانی نیز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند. در بخش بانوان نیز کبری کاشانی، ایران ستاری و زهراکریمی زاده مقام های برتر را از آن خود کردند.
وی اضافه کرد: در رشته دارت آقایان به ترتیب احمد بیت اللهی و ضیاءالدین جابری نسب، مقام های اول و دوم را کسب کردند و در گروه بانوان هم پروین موسوی، صدیقه حسن نژاد رنجبر و سیمین شعبان نژاد به ترتیب مقام های اول تا سوم رابه خود اختصاص دادند.
خادمی همچنین تصریح کرد: در رشته تیراندازی با تفنگ بادی و در گروه آقایان، مهدی امیرپور ماهانی، احمد جعفری هوتکی و نصراله پورجلالی عناوین برتر را به خود اختصاص دادند و در گروه بانوان نیز فرح ناصری، وجیهه کاظمی و تابنده شاکری مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: در رشته شنای ۵۰ متر قورباغه و در گروه آقایان زیر ۶۵ سال، غلامرضا بیگلری حائز رتبه برتر شد و در گروه سنی زیر ۶۵ سال شنای کرال سینه نیز علی بحرینی صفت و محمدحسن ابوسعیدی مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند. در رشته شنای کرال سینه بالای ۶۵ سال آقایان نیز علی اکبرعطارزاده، احمد پورجلالی و محمد رضائی زاده به ترتیب اول تا سوم شدند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمان تصریح کرد: در رشته شنای ۵۰ متر قورباغه زیر ۶۵ سال خانم ها، سیمین عرب پور حائز رتبه برتر شد و اقدس نادری و فروزنده نصیری به مقام های دوم تا سوم دست یافتند. در گروه سنی زیر ۶۵ سال رشته شنای کرال سینه بانوان نیز مریم ملاحسینی اول شد و صدیقه بهرامپور و مسرور شعار به ترتیب دوم و سوم شدند.

تهیه خبر و عکس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری کرمان