بازنشستگان کشوری بر فراز قله کلکچال تهران

با اجرای برنامه کوهپیمایی، ۵۵ نفر از بازنشستگان زن و مرد صندوق بازنشستگی کشوری به قله ۳۳۵۰ متری کلکچال تهران صعود کردند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مسوول ورزش بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در این برنامه کوهپیمایی ۵۵ نفر از بازنشستگان زن و مرد با میانگین سنی ۶۸ سال موفق به صعود قله ۳۳۵۰ متری کلکچال تهران شدند.
ابراهیم بیاتانی با اشاره به اهداف برگزاری این برنامه کوهپیمایی اظهار داشت: این برنامه کوهپیماییِ فرهنگی و شاد، با هدف ترویج فرهنگ سلامت و نشاط، تحکیم اهمیت ورزش و تحرک، خودسامانی و خود کنترلی، مبارزه با فقر حرکتی و پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری ها برای بازنشستگان در ارتفاعات کلکچال تهران برگزار شد و بازنشستگان موفق به صعود قله با وجود سرما و برف در ارتفاعات شدند.
وی تاکید کرد: نکته جالب این برنامه کوهپیمایی، حضور و مشارکت حداکثری بانوان بازنشسته و همچنین کوهپیمایی بازنشستگان با سنین بین ۶۰ تا ۷۶ سال بود.
بیاتانی ابراز امیدواری کرد: این نوع برنامه های ورزشی با حضور تعداد بیشتری از بازنشستگان کشوری در آینده نزدیک برگزار شود.
کلکچال، نام یکی از قله‌های رشته کوه مرکزی البرز، در شمال تهران است که امروزه به صورت یکی از تفرجگاه‌های اصلی کوهنوردان و مردم عادی درآمده است. ارتفاع قله کلکچال از سطح دریا ۳۳۵۰ متر است که به علت مسیر زیبا و دیدنی و کم خطر بودن آن، جذابیت زیادی برای صعود دارد.