مشارکت ۱۵۴ بازنشسته کشوری در جشنواره ورزشی خراسان جنوبی

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خراسان جنوبی گفت: در دومین جشنواره استانی بازنشستگان کشوری در این استان که بهمن ماه امسال برگزار شد تعداد ۱۵۴ نفر از بازنشستگان زن و مرد با یکدیگر به رقابت پرداختند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، حسن حاجی آبادی با اعلام این خبر گفت: این دور از مسابقات در ۵ رشته ورزشی دارت، تنیس روی میز، تیراندازی با تفنگ بادی، شنا و شطرنج برگزار شد که در پایان از ۳۱ مدال آور و نفر برتر با اهدای لوح تقدیر و مدال قهرمانی تقدیر شد.
وی با اشاره به حضور ۴۰۰ نفر در مراسم اختتامیه این مسابقات، گفت: در مراسم اختتامیه این مسابقات، نمایندگان استانداری، مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، مدیر ورزش و جوانان شهرستان بیرجند، روسای هیات های ورزشی استان، روسای کانون های بازنشستگی بیرجند، مدال آوران جشنواره و بازنشستگان و خانواده های تحت پوشش برگزار شد.
وی با اشاره به مدال آوران این مسابقات نیز گفت: در رشته تنیس روی میز آقایان، محمدرضا چمنی، علی ایوبی و مهدی سیار اول تا سوم شدند و در بخش بانوان نیز طاهره زمانی پور به مقام نخست رسید و فرحناز آشوری و بی بی زهرا حسنی در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.
حاجی آبادی اظهار داشت: در رشته شطرنج حسین اشرفی خراسانی، علی اصغر براتی و سیدغلامحسین نجفی مقام های اول تا سوم گروه آقایان را به خود اختصاص دادند. در گروه خانم ها نیز زهره فورگی نژاد و طلعت اصغری شهری به عناوین برتر رسیدند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خراسان جنوبی ادامه داد: در رشته دارت آقایان، حیدر موذن، غلامرضا دلیری و حمیدرضا ناظری توکلی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در گروه خانم ها نیز طوبی جوشنی اول شد و عزت تلواری و طاهره ریحانی شوکت آباد دوم و سوم شدند.
حاجی آبادی یادآور شد: در رشته تیراندازی با تفنگ بادی آقایان محمدناصر سلیمانی اول، محمدرضا قلاسی مود دوم و محمدامین شمشیرگران سوم شدند. در گروه خانم ها نیز، زهرا فورکی نژاد، مریم قاسمی و خدیجه کبری نجف نیا به مقام های برتر دست یافتند.
وی افزود: در رشته شنای کرال سینه و در گروه آقایان علیرضا امامداد اول شد و محمدرضا نادی مقدم و احمد نادی مقدم دوم و سوم شدند. در گروه خانم ها نیز سیده معصومه خوشرو، حلیمه خاتون شمشادی نژاد و پروین بندگی عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند. در شنای قورباغه و در بخش آقایان سیدابوالفضل سیادت به مقام قهرمانی رسید و در گروه خانم ها نیز این عنوان به فریبا شایگان رسید.

تهیه خبر و عکس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی