استقبال بازنشستگان سیستان و بلوچستان از دومین جشنواره ورزشی

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان سیستان و بلوچستان گفت: بازنشستگان کشوری در این استان، از دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری، همچون دوره گذشته استقبال کردند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، سعید صحنه، بیان کرد: دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری، با حضور چشمگیر بازنشستگان در پنج رشته دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شنا، تنیس روی میز و شطرنج، برگزار شد.
وی ادامه داد: در تنیس روی میز آقایان، هادی مودی، محمد اصلاحی و رضا یوسفی قاسمی و در بخش بانوان، مریم یزدی، طاهره حسینی و ناهید علیخانی، به ترتیب در مکان های اول تا سوم هر بخش قرار گرفتند.
صحنه اظهار داشت: در رشته شطرنج آقایان، عباس حکمتی، علی عمرانی و انوشیروان بهاری در رده های اول تا سوم قرار گرفتند و در بخش بانوان نیز فاطمه پدرام، حائز رتبه برتر این رقابت ها شد.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در رشته تیراندازی با تفنگ بادی آقایان، محمدرضا اصغری، حسن صمیمی و حسین شیخی غیور رده های اول تا سوم را به نام خود ثبت کردند و در بخش زنان نیز حسنیه سلوکی و پروین ریگی، رتبه های برتر را از آن خود کردند.
صحنه با اشاره به برگزاری مسابقات شنا در دو رشته کرال سینه و قورباغه، تصریح کرد: در رشته کرال سینه بانوان، خدیجه ملائی قاسمی و طاهره جعفری زاده و در کرال سینه آقایان، علی پاکدل مقام های برتر را کسب کردند. در رشته قورباغه نیز پروین سرگلزائی، به عنوان مقام برتر معرفی شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در رشته دارت آقایان نیز حسین ریگی و علیرضا صبوری و در بخش بانوان بنفشه یعقوبی، در رده های برتر این رقابت ها قرار گرفتند.

تهیه خبر و عکس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری سیستان و بلوچستان