حضور ۲۳۲ ورزشکار در جشنواره ورزشی بازنشستگان همدان

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری همدان، از مشارکت ۲۳۲ ورزشکار، در دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت: این مسابقات در رشته های تنیس روی میز، شنا، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی و شطرنج، برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، روح الله افشار با اعلام این خبر افزود: در رشته تنیس روی میز آقایان، فرهاد ظهیری، نعیم حق شناس و محمدرضا کفاشیان و در بخش بانوان زهرا رضی، طوبی بخشی سنقری و فریبا فتحیان، به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
وی در ادامه بیان کرد: در رشته دارت بخش آقایان، حسین کاظمی یگانه، حمید گرجی و رضا وفائی فرد و در بخش بانوان لیلا قمری، شهین رحیمی و زهرا تارخیان، در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.
افشار با بیان اینکه رشته شنا در دو بخش زیر ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال برگزار شده است، اظهار داشت: در رشته شنای کرال سینه زیر ۶۵ سال آقایان حمید شکری، حمید هاشمی سعید و مسعود عبدلی و در همین رشته در بخش بانوان، شهلا شکرائیان، میترا شکرائیان و معصومه موسوی ستوده، مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند. در شنای کرال سینه بالای ۶۵ سال آقایان نیز حمید شهبازی و در بخش بانوان، مهری بیداری، به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری همدان اضافه کرد: در شنای قورباغه زیر ۶۵ سال آقایان، مسعود جهانگرد، حجت الله رحیمی و رضا قنبریان و در بخش بانوان، محبوبه قربانی قهرمان، فاطمه شریفی و فاطمه سنگی، در رده های اول تا سوم قرار گرفتند. حشمت الله خاکسار و رضوان خوشنویس نیز در شنای قورباغه بالای ۶۵ سال، به مقام برتر دست یافتند.
افشار خاطرنشان کرد: در رشته شطرنج آقایان اسماعیل علی بابائی، حمید پاک خو و مهدی فاتحیان و در بخش بانوان، فریده ثمری، پروین لشنی و کبری الماسی، در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.
وی به رشته تیراندازی با تفنگ بادی اشاره کرد و گفت: در تیر اندازی با تفنگ بادی آقایان غلامرضا محتجب، محمدرضا قهری صارمی و مسعود صادقی و دربخش بانوان، زهره امیری، معصومه ثمری و زهرا فرخی، به مقام های اول تا سوم رسیدند.

تهیه خبر و عکس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان همدان