مجلس مجددا به ربیعی رای اعتماد داد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۲۶ رای موافق و ۱۲۴ رای مخالف، به علی ربیعی برای ادامه فعالیت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رای اعتماد دادند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، پس از سخنان موافقان و مخالفان استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی ربیعی به دفاع از عملکرد این وزارتخانه پرداخت. پس از آن و با خروج نمایندگان دولت، رای گیری از نمایندگان انجام شد که در پایان علی ربیعی با کسب ۱۲۶ رای موافق، ۱۲۴ رای مخالف، ۲ رای ممتنع و یک رای باطله از مجموع ۲۵۳ نماینده حاضر در جلسه، به عنوان وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی باقی ماند.
در جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان، حسین مقصودی نماینده سبزوار، ابوالفضل حسن بیگی نماینده دامغان، شهاب نادری نماینده اورامانات، محمد حسین فرهنگی نماینده تبریز، فریدون حسنوند نماینده اندیمشک، محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان و غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران به عنوان موافقان استیضاح علی ربیعی به بیان نظرات خود پرداختند. همچنین جهانبخش محبی نیا نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب و مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات به عنوان مخالفان استیضاح سخنرانی کردند.