بمناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و به منظور تعامل بیشتر با بازنشستگان

حضور مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی (سامد)

مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی  بمناسبت دهه مبارک فجر و برای بار دوم در سال جاری با حضور در محل سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی دولت)، پاسخگوی سوالات و تماس های مردمی بازنشستگان و موظفین استان شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی ؛ بمناسبت چهل و پنجمین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی و  و به منظور تعامل بیشتر با بازنشستگان  و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات آنها ،  صدیقه حسامی در روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه و برای بار دوم در سال جاری با حضور در سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) در واحد مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری از ساعت  ۹ و نیم تا ۱۱ صبح از طریق تلفن ۱۱۱ به مشکلات و سوالات مردمی بازنشستگان به‌ صورت مستقیم پاسخ داد.

پرداخت وام ضروری و ازدواج فرزندان بازنشسته ، پرداخت معوقات ناشی از متناسب سازی حقوق بازنشستگی ، گردشگری ، ارتقا سطح خدمات بیمه تکمیلی درمان ، رتبه بندی بازنشستگان ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ آموزش و پرورش از جمله پر تکرارترین مواردی بود که در این ارتباط دو سویه مطرح گردید .

لازم به ذکر است: این سامانه در راستای تسهیل ارتباط مستقیم بین مردم و دولت طراحی شده و هر هفته یکی از مدیران دستگاه های دولتی در این سامانه به منظور پاسخگویی به مشکلات مردمی حضور خواهد یافت.