تحویل سال نو در مزار شهدای تبریز

با حضور امام جمعه تبریز و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، مراسم تحویل سال ۱۳۹۷ در جوار مزار مطهر شهدای تبریز برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مراسم تحویل سال نو با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی آل هاشم نماینده مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ، دکتر جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ،مدیران ومسولان محلی، جمعی ازخانواده معظم شهدا، فرهیختگان و بازنشستگان استان در جوار مزارشهدای تبریز برگزار شد.
این مراسم، با اهدای گل، قرائت فاتحه، زیارت خوانی و دعای تحویل سال در حال وهوایی روحانی و معنوی برگزار شد.
در حاشیه این مراسم، جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تبریک سال جدید و گرامی داشت یاد و خاطره ایثارگری های شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان آذربایجان شرقی، گفت: پیشرفت، اقتدار، عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون فداکاری و ایثارگری شهیدانی است که در دفاع از این آب و خاک و نظام اسلامی به جهاد در راه خدا پرداختند.
تقی زاده همچنین با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سانچی و حادثه هواپیمایی آسمان، افزود: زنده نگه داشتن اهداف و آرمان های شهدا و ترویج فرهنگ ایثارگری در این برهه از تاریخ از بهترین سیاست ها و برنامه هایی است که باید در جامعه آن را گسترش داد.
وی تاکید کرد: فرهنگ ایثارگری و شهادت به ویژه شهدای مدافع حرم نشان داد که دشمنان ایران اسلامی نمی توانند با چنین پشتوانه معنوی، آسیب و تعرضی به کشور داشته باشند.