دیدار نوروزی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری با وزیر رفاه

مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران صندوق بازنشستگی کشوری صبح امروز (سه شنبه) با دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در دیدار نوروزی مدیران ارشد صندوق بازنشستگی کشوری با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در محل دفتر کار وزیر رفاه برگزار شد، علی ربیعی، گفت: وقتی همه مدیران و کارکنان یک دستگاه به دنبال خلق موفقیت‌های کوچک باشند و آن را به وجود آورند، نتیجه نهایی این موفقیت های کوچک در کنار هم به موفقیت بزرگ ختم می شود.

وی افزود: موفقیت‌های کوچک در زندگی شخصی، محل کار و مهم‌تر از آن تصمیم‌هایی که می‌گیریم معنا پیدا می‌کند.

ربیعی اظهار داشت: سال گذشته سال سختی بود اما در کنار این سختی ها دستاوردهای چشمگیری در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دست آمد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با اشاره به دو به خصوصیت انسان یعنی «فراموشی تلخی ها» و «امید و آرزو» گفت: انسان دو خصوصیت دارد که به حیات او از لحاظ فکری و معنوی کمک می کند؛ یکی فراموشی تلخی و دیگری امید و آروز که این دو خصوصیت  به انسان  کمک می کند تا  با فراموشی تلخی های کار و امید به آینده توان خود را افزایش داده و اهدافی بزرگ برای آینده خود ترسیم کند .

در ادامه این نشست، جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز اظهار داشت: این صندوق به دنبال تعامل و همکاری بیشتر با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است تا با تکیه بر این تعامل، به جامعه هدف خدمات بهتری ارائه کند.