خانه امید بازنشستگان در شهر ایلام ساخته می شود

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از ساخت خانه امید برای بازنشستگان فرهیخته استان ایلام توسط این صندوق، پس از تامین زمین مناسب و رایگان از سوی شهرداری ایلام خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده که به همراه دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ایلام سفر کرده است، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی درخواست استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان ایلام و موافقت دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساخت خانه امید بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی کشوری پس از تامین زمین مناسب و رایگان از سوی شهرداری در یکی از بهترین پارک های شهر ایلام، آغاز می شود.

تقی زاده با اشاره به اهمیت ساخت خانه امید در استان ها و شهرهای مختلف کشور گفت: این مجموعه های فرهنگی، اجتماعی و رفاهی با هدف ایجاد نشاط و افزایش مشارکت اجتماعی و همچنین ارائه خدمات رفاهی، فرهنگی، آموزشی و سلامت محور به بازنشستگان فرهیخته ساخته می شود.

وی افزود: تاکنون بیش از ۴۰ خانه امید در کشور ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفته که کار ساخت خانه امید بازنشستگان در ایلام توسط شهرداری این شهر در پی سفر وزیر رفاه به استان ایلام در دستور کار قرار گرفته است.