برگزاری مسابقات کشوری پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان

اعزام کاروان ورزشی بازنشستگان استان مرکزی به مسابقات کشوری

کاروان ورزشی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی به مسابقات کشوری پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان اعزام شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی ، همزمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، کاروان ورزشی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی با حضور ۲۴ نفر از ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان در رشته های انفرادی : تنیس روی میز ، شطرنج ، شنا ، دارت ، تیراندازی با تفنگ بادی و رشته های گروهی : پتانک، فوتبال دستی (آقایان)و دو امدادی ۴۰۰ متر (بانوان) به مسابقات کشوری بازنشستگان که در شهر مشهد مقدس برگزار میگردد صبح روز شنبه ۱۴ بهمن ماه اعزام شدند.

صدیقه حسامی مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی اعلام نمود در این دوره از رقابتها قریب به ۶۰۰ ورزشکار از سراسر کشور حضور داشته و به رقابت با یکدیگر می پردازند. طبق برنامه ریزی  کمیته فنی مسابقات صندوق بازنشستگی کشوری  مقرر گردید مسابقات کشوری جشنواره ورزشی بازنشستگان به صورت همزمان و در طی یک روز برگزار خواهد شد . به جهت زمانبندی مناسب با زمان ورود و خروج و اقامت ورزشکاران در  شهر مشهد مقدس و کوتاهتر نمودن زمان سفر بخشی از سفر به صورت هوایی از شهر تهران صورت پذیرفته است.

وی همچنین بیان نمود برگزاری چنین رویدادهایی فارغ از نتیجه مسابقات ، بیشترین تاثیرگذاری را در توسعه نشاط و شادی جامعه به ویژه قشر معزز بازنشستگان داشته  و از ورزشکاران به عنوان سفیران فرهنگی و ورزشی هر استان در این رویداد ملی یاد نمود.